Töissä olen huomannut, että kauniita nelikymppisiä haukutaan
kaikkein eniten työpaikoilla ja tämä koskee kaikkia ammattiryhmiä. Etenkin naispuoliset esimiehet harrastaa tätä. Itseäni ei haukuta, koska olen nuori ja kaunis.
Kommentit (12)
Vanhat harput tietävät itse kuinka vaikeaa on olla kaunis nelikymppinen, ja jos joku on niin se on noituuksilla saanut sen aikaan.
Itsestään huolehtivat viittäkymppiä käyvät saavat omituisia vihanpurkauksia, ignoorausta ja jatkuvaa piilovittuilua. Ikävää että nyky-yhteiskunnassa tätä käytöstä pidetään vielä oikeutettunakin jos kohteena oleva henkilö on kaunis :(
Nainen on naiselle susi kirjoitti:
Vanhat harput tietävät itse kuinka vaikeaa on olla kaunis nelikymppinen, ja jos joku on niin se on noituuksilla saanut sen aikaan.
Itsestään huolehtivat viittäkymppiä käyvät saavat omituisia vihanpurkauksia, ignoorausta ja jatkuvaa piilovittuilua. Ikävää että nyky-yhteiskunnassa tätä käytöstä pidetään vielä oikeutettunakin jos kohteena oleva henkilö on kaunis :(
Pieni korjaus, itsestään huolehtivat saavat osakseen omituisia vihanpurkauksia jne...
En ole koskaan törmännyt muiden naisten haukkumiseen työpaikalla. Olen töissä naisvaltaisella alalla, mutta kaikki ovat akateemisia ja työ on vaativaa. Kaikki naiset, jotka ovat sinne päässeet edetessään urallaan, ovat joutuneet taistelemaan epätasa-arvoa vastaan ja pitävät päinvastoin toistensa puolia sovinismia vastaan.
Minä en hahmota näitä aloituksia. Aloittaja on poikkeuksetta henkilö, joka pitää itseään upeana ja ilmoittaa, että kaikkia upeita ihmisiä haukutaan.
Olen 54-vuotias, joka on opiskellut ja tehnyt töitä erittäin hyvännäköisten ihmisten kanssa enkä ole koskaan kuullut kenenkään oikeassa elämässä puhuvan tuollaisesta.
Hyvännäköisiä ihmisiä on mukavaa katsella, joten miksi ihmeessä heistä pitäisi puhua pahaa?
Kummitätini sairastui eläkkeellä maniaan, piti itseään uskomattoman lahjakkaana, älykkäänä, seksikkäänä ja kauniita. Hän on sievä ja fiksu, mutta jutut olivat usein hätkähdyttäviä ja surkuhupaisia.
Onpa ihmeellinen valcorozkan työpaikka. Onneksi ei ole tarvinnut mokomiin alentua.
En ole yhdessäkään työssä törmännyt tuohon. Juoruileva kiintiöämmikki nyt on joka paikassa, jossain mies, jossain nainen. Mutta mitä siitä, ei kukaan niitä jupinoita jaksa kuunnella, mielenterveysongelma.
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan törmännyt muiden naisten haukkumiseen työpaikalla. Olen töissä naisvaltaisella alalla, mutta kaikki ovat akateemisia ja työ on vaativaa. Kaikki naiset, jotka ovat sinne päässeet edetessään urallaan, ovat joutuneet taistelemaan epätasa-arvoa vastaan ja pitävät päinvastoin toistensa puolia sovinismia vastaan.
Mun on vaikea uskoa että pitkään työelämässä mukana olleet eivät olisi koskaan nähneet tätä ilmiötä. Juuri uraansa aloittelevat voivat ollakin näin sinisilmäisiä ettei tälläistä ilmiötä ole olemassakaan, mutta eivät muut.
Sen olen kyllä huomannut että tätä toisten naisten mollaamista työpaikoilla harrastaa poikkeuksetta ns. WT naiset, joilla alempi koulutustaso ja huonommat lähtökohdat elämään muutenkin. Jos joku kaunis, halutaan sitä kiskoa enemmän ”omalle” ja alemmalle tasolle mollaamalla ko. henkilön osaamista ja tietotaitoa.
Akateeminen 48v kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun on vaikea uskoa että pitkään työelämässä mukana olleet eivät olisi koskaan nähneet tätä ilmiötä. Juuri uraansa aloittelevat voivat ollakin näin sinisilmäisiä ettei tälläistä ilmiötä ole olemassakaan, mutta eivät muut.
Sen olen kyllä huomannut että tätä toisten naisten mollaamista työpaikoilla harrastaa poikkeuksetta ns. WT naiset, joilla alempi koulutustaso ja huonommat lähtökohdat elämään muutenkin. Jos joku kaunis, halutaan sitä kiskoa enemmän ”omalle” ja alemmalle tasolle mollaamalla ko. henkilön osaamista ja tietotaitoa.
WT naisetkin voivat olla kauniita.
-ohis
En ole huomannut samaa. Tai no jos tarkemmin ajattelen, niin sellaisia nelikymppisiä kyllä karsastan, jotka joka välissä tuovat esille miten nuoret naiset ovat nykyään niin läskejä ja niin sitä ja tätä, ja ei en missään nimessä ota tuota Jennican tuomaa hiilarihöttösokeripommia edes sentin siivua, pitää kato pitää linjoista huolta että mahdun näihin 14 v tyttöni vanhoihin xxs-farkkuihin vielä tulevaisuudessakin, kihikihihih, kerroinko jo miten eilenkin salilla joku parikymppinen jätkä yritti iskeä ja mummotunnelissa miehiä saa hätistellä ympäriltä, hihhihii.
Välttelen vain tällaisia tyyppejä.
-mulla ainaki muutamat ihmiset, ollu just akateemisia ja selkeen epäsivistyneitä, ehkä kilpailuhenkisyys tehny sen että pitää muita ihmisiä tyyliin vihollisina. :D eli mulla eri kokemukset kun sulla. :)
En ole tällaista huomannut.
Omalla työpaikallani puhutaan paskaa lähinnä eri tavoin mokailleista keski-ikäisistä miehistä. Kuka sai kenkää koska uhkaili ja puhui sovinistisesti naisille, kuka möi autoja joita ei omistanut ja kuka pani firman omaisuutta baskaksi satojen tonnien edestä.
Siinä ei kauheesti paina jonku pirjon harvinaisen onnistunut balayage 😅
Olet töissä kennelissä?