Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tätä vuosikymmentä on alle 3kk jäljellä, mitä olet tehnyt tänä vuosikymmenenä?

Vierailija
13.10.2019 |

Twitterissä trendaa hauska keskustelu aiheesta! Mites täällä, kuinka sinulla on tämä vuosikymmen mennyt?

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2020 kuuluu vielä tähän vuosikymmeneen, joten ei hätiä, vielä on aikaa tehdä jotain! :)

Vierailija
22/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- käynyt ammattikoulun

- käynyt ammattikorkeakoulun

- muuttanut avoliittoon

- mennyt naimisiin

- saanut lapsen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuttanut maasta toiseen ja asunut kolmella eri paikkakunnalla, ollut pitkään työttömänä, eronnut pitkästä suhteesta ja särkenyt sydämeni, rakastunut uudelleen ja löytänyt uuden pitkän suhteen, löytänyt vakityön, lähtenyt opiskelemaan uutta maisteria (120 op koossa), mennyt kihloihin (häät vielä tänä vuonna), raskautunut (lapsi syntyy ensi vuosikymmenellä), hankkinut pari lemmikkiä.

Vierailija
24/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhentunut ja matkannut hitaasti joutilaasti kohti hautaa yrittänyt vähän viihdyttää itseäni. Ei ihminen oikeasti tee mitään merkittävää elämässään se on illuusiota jonka he itse ovat luoneet.

Vierailija
25/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2021 alkaa uusi vuosikymmen.

Vierailija
26/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

2021 alkaa uusi vuosikymmen.

Eli sä sanot vuonna 1990 syntyneelle, että se on syntynyt 80-luvulla? Tämä selvä.

Vierailija
27/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan olisi huomannut koko vuosikymmenen vaihtumista ilman tätä ketjua. Niin hajuton ja mauton tämä vuosikymmen on ollut edellisiin verrattuna. 

Ainoa merkittävä juttu taitaa olla toisen ammatin opiskelu ja työpaikan vaihto vuosikymmenen puolivälissä. Muuten kaikki on mennyt kuten ennenkin: Töitä tehden, lainaa maksellen ja lomat matkustellen.

Vierailija
28/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen puolikas oli vauhdikas, toteutin unelmia, tein töitä ja asuin neljässä eri maassa, elin hetkessä. Toisella puolikkaalla elämä asettui uomiinsa, menin naimisiin, sain lapsen, hankittiin pari koiraa, harrastukset ja muut rutiinit vakiintuivat...

Veikkaan että tämä saattoi hyvinkin olla koko elämäni tapahtumarikkain vuosikymmen.

Vierailija
29/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä vuosikymmen vaihtuu vasta reilun vuoden päästä, koska vuodet ovat järjestyslukuja. Ohis.

Tarkoitatko, että milleniumiakin vietettiin aikoinaan vuosi liian aikaisin? Taidat edustaa aika pientä vähemmistöä logiikallasi.

Vierailija
30/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tehnyt duunia. Samassa työpaikassa. En ole edennyt kun siellä ei oikein edetä. Haudannut loputkin lähisukuni äitiä lukuunottamatta. Matkustellut yli 2o maassa, joissain useampaan kertaan. Vanhentunut.

Vierailija
31/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryypännyt, raitistunut ja ryypännyt uudestaan.

Vierailija
32/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuosikymmenen olin vielä teini, joka aloitti yliopiston. Tapasin siellä tulevan aviomieheni.

Vuosien päästä menimme naimisiin ja mies valmistuikin sieltä ajallaan.

Pian häiden jälkeen aloimme odottaa esikoistamme. Olin kotona 2 vuotta hänen kanssaan, jonka aikana myös raavin opinnot kasaan ja valmistuin. Ostimme rivaripätkän.

Esikoinen meni hoitoon ja tein yhden määräaikaisen työsuhteen ennen kuin sain elämäni ensimmäisen vakituisen työpaikan. Myimme rivaripätkän ja ostimme omakotitalon. Aloin odottamaan toista lastamme, joka syntyy toivon mukaan ensi vuosikymmenellä.

Toki välissä on myös haudattu läheisiä perheenjäseniä, on saatu potkut ja on kärsitty koulukiusaamisen aiheuttamista mt-ongelmista, jotka vaatinut terapiaa ja lääkitystä.

Vierailija
33/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin miehen, jonka kanssa muutettiin yhteen.

Vaihdoin työpaikkaa ja lopulta vaihdoin alaa opiskelemalla uuden ammatin ja jäinkin työttömäksi. Aion kyllä löytää työpaikan vaikka väkisin.

Äitini kuoli.

Meille tuli kissa.

Aika paljon matkustelua, paitsi nyt kun jäin työttömäksi.

N 51

Vierailija
34/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei nää asiat tietenkään mitenkään universaalisti merkittäviä ole, mutta mulle kai. Olen valmistunut asiantuntija-alalle ja törmännyt siihen, että töissä on aika rankkaa. Vastapainoksi sille olen hommannut pari koiraa, joiden kanssa harrastan ja liikun luonnossa. Olemme kumppanini kanssa onnistuneesti jatkaneet viime vuosikymmenen puolella alkanutta parisuhdettamme, muuttaneet yhteen, asuneet eri paikkakunnilla ja lopulta ostaneet yhteisen asunnon. Olen ajanut ajokortin ja ostanut auton - pakon edessä, teini-ikäinen minä olisi tosi pettynyt tähän.

Katotaan nyt sitten, mitä isoa ensi vuosikymmen tuo tullessaan. Lähinnä ne lapsiasiat on lopulta päätettävä, ikää on jo selvästi yli keskimääräisen ensisynnyttäjän iän. Ja uralla pitäisi edetä, kouluttautua lisää ja siirtyä vielä vastuullisempiin hommiin.

Vierailija
35/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tullut neljän mummoksi. Sairastunut vakavasti. Jäänyt eläkkeelle. Lukenut tuhansia kirjoja. Haudannut läheiseni. Miettinyt paljon elämää ja kuolemaa. Kasvanut henkisesti, mutta lyhentynyt fyysisesti.

Vierailija
36/36 |
13.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen enimmäkseen vain tehnyt kaikkea turhaa paskaa koko kuluneen vuosikymmen kuten koko elämänikin ajan. Siitä minut varmasti tulevaisuudessakin muistetaan. "Hän oli maailman suurin tyhjäntoimittaja mitä on koskaan ollut ja tulee koskaan olemaan". Niin he minusta tulevaisuudessa sanovat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi