Voiko isopeppuinen nainen käyttää stringejä treenitrikoiden kanssa?
Mitä mieltä olet & jos itsellä on iso peppu niin käytätkö treenitrikooden alla stringejä & mitkä on syyt valintaan?
Kommentit (25)
Totta kai voi, ja pitääkin. Edellyttää tietenkin, että peba on kuosissa eikä mikään muhkurainen raejuustosäkki.
Kyllä käytän ja syy on että se kuumottaa miehiä.
En käytä. Jumppatrikoot on liian pinkeät, lähes läpinäkyvät. Ja toiseksi juuri niiden takaosan narujen kohdalla mene valtava suonikohju. Ei tunnu hyvältä.
Mikset laittaisi suoraan trikoihin pitkää pikkuhoususuojaa, tai siivekkeetöntä terveyssidettä? Niin minä olen tehnyt jo vuosia. Side pitää vai laittaa keskelle. Voi myös painella liimaus kankaaseen kunnolla, ja taitella sidettä vähän keskeltä pituussuunnasta, joskin Libresse pysyy muutenkin - kunhan tosiaan laittaa sen suoraan, ei yhtään poikittain! Jos kuitenkin laitat stringit, ota yksi koko normaalia siuremmat.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä käytän ja syy on että se kuumottaa miehiä.
Onko sulla 46 koko trikoissa?
Vierailija kirjoitti:
En käytä. Jumppatrikoot on liian pinkeät, lähes läpinäkyvät. Ja toiseksi juuri niiden takaosan narujen kohdalla mene valtava suonikohju. Ei tunnu hyvältä.
Suonikohju perseessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suonikohju perseessä?
Jep. Eikä ole Kiva kun kukaan ei osaa asialle mitään tehdä. Lähtee kuulemma synnytyksen jälkeen ihan itsestään. Siitä ei ole kuin 15 vuotta.
Toki, jos haluaa paljasta persiitään esitellä.
tämä on hyvä ketju, nostetaan se siis ylös!
Voisko ne stringit pukea trikoiden päälle?
En ole ikinä tajunnut, miksi ne kaikista tuhdeimmat typyt ahtautuu kaikista tiukimpiin trikoisiin. Ja jos jollain oikeasti hoikalla ja timmillä on pintaa nuolevat trikoot, niin sitä pidetään tyrkkynä ja nyrpistellään nokkaa.
Osaatko selittää?
Mihin on jääneet verkkarit ja t-paidat? Missä
vaiheessa treenaamisen pääasiasta tuli itsensä esittely 🙄
Eikös ennen salille laitettu ne ns käytöstä poistuvat, hieman kulahtaneet vaatteet? Kuten joku sanoikin
Salilla monilla näkyy trikoista läpi, niin peittävämmät alushousut pelastavat tilanteen. Jos ei näy läpi, niin sitten ihan sama mitä alla on. Itse käytän mieluiten bokseri-/shortsityylisiä alushousuja (eli niissä on lahkeet) ja parasta on olla vielä korkea vyötärö lisäksi.
ei todellakaan! sloggit on isopeppusten valinta, korostaa kurveja ;D
Hyvin voi jos trikoot eivät ole kovin ohutta/läpinäkyvää materiaalia. Stringit tuovat kivasti esille pakaroiden muodon tiukoissa, hyvin istuvissa trikoissa. :)
Niin ja olen siis heteronainen ja tätä mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin on jääneet verkkarit ja t-paidat? Missä
vaiheessa treenaamisen pääasiasta tuli itsensä esittely 🙄
Puuvillaiset tai huonosti hengittävät vaatteet ovat salilla kamalia! Mukavinta treenaminen on tiukoissa, teknisissä vaatteissa.
Miten sä jaksat tätä shaissee jauhaa 😳