Tekisitkö dna testin jos lapsesi syntymävuonna synnytysosastolla olisi vaihdeltu vauvojen paikkoja?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Meillä yritettiin poika vaihtaa tyttöön. Hoitaja haki lapsen tarkastukseen, äitiä ei tarvittu mukaan ja takaisin tuotiinkin tyttövauva. Ei ranneketta. Yritin sanoa jo ulkonäöstä, että tämä ei ole minun, mutta hoitaja nauroi, että kyllä äidin luulisi omansa tunnistavan. Vasta kun se toinen äiti ryhtyi vaihtamaan vauvalle vaippaa, huomattiin virhe. Ja eikun hoitajat syyttämään, että olisitte heti sanoneet.
Miksi ei muka ollut ranneketta? Eihän Suomessa sellainen ole edes mahdollista, ei ole ollut kymmeniin vuosiin ja jos ranneketta ei ole niin joku muu, esim. tunnistuslaatta on ollut käytössä.
Ei oliso vaaraa. Muksut on hauskalla tavalla omannäköisiään, mutta kuitenkin niin vanhempiensa näköisiä ja oloisia.
En usko että olisi mahdollista sekoittaa. Synnytin Aasiassa ja olin ainoa ulkomaalainen siellä. Siitäkin huolimatta että lapsi näytti enemmän aasialaiselta isältään ja oli pienempi kuin suomalaiset vauvat yleensä, niin hän oli myös selkeästi suurikokoisempi kuin nämä aasialaiset (usein keskosina syntyneet) vauvat. Syntyi myös ilman ns. mongolian spottia.
En tekisi. On niin isänsä ja minun näköinen ettei epäilystäkään.