Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vastaatteko netissä kuvattomille?

Vierailija
12.10.2019 |

Tai pyydättekö kuvan jos ei tajua sitä itse laittaa?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohiksena pakko kysyä, onko siis edelleen olemassa deittipalstoja, joilla voi olla ilman kuvaa?

1990-luvulla vastasin ja tein jopa aloitteita, mutta silloin ei ollut samanlaista teknologiaa kuin nyt eli että olisi voinut ottaa saman tien kännykällä tai läppärin kameralla kuvan itsestään. Voisin ehkä nytkin tehdä aloitteen myös kuvattomalle profiilille, mutta jos ei voisi heti vaihtaa kuvia tai jopa live-kuvaa, niin ihmettelisin kovasti miksi ei.

Vierailija
2/7 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan ainakin paljon paremmin vastauksia kuvattomalla profiililla kuin kuvallisella. Esim tinderissä minulle alkoi naiset laitella viestiä kun olin kuvattomana, sekä sain kuvattomana enemmän mätsejä kuin kuvallisella. Sama juttu suomi24:ssä.

Terveisin Naispelko26

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh menin naimisiin 88, en vastaile netissä.

Vierailija
4/7 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasin, jos viesti oli hyvä. Nykyinen miesystäväkin oli kuvattomalla profiililla.

Vierailija
5/7 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vastaisi, kiinostavia kuvallisia miehiä löytyy ihan tarpeeksi, joten en kyllä lähtisi kuvia jahtailemaan. Kuvallisistakin ehkä pari sadasta on mieleen, niin hyvin todennäköisesti ei olisi kaveri mun tyyppiä kumminkaan.

Vierailija
6/7 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin itsekin aikanaan kuvaton. Toimi samalla käänteisenä alkukarsintana, koska sellainen jolle on suuri kynnys vaihtaa muutama viesti ennen kuvaa, ei taatusti ole minun tyyppiäni.

Vierailija
7/7 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen vastannut ja kirjoitellut ensin pitkiäkin viestejä, ja yllätykseksi siellä kuvattomien profiilien takana on ollut komeita miehiä. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi