Vastaatteko netissä kuvattomille?
Tai pyydättekö kuvan jos ei tajua sitä itse laittaa?
Kommentit (7)
Itse saan ainakin paljon paremmin vastauksia kuvattomalla profiililla kuin kuvallisella. Esim tinderissä minulle alkoi naiset laitella viestiä kun olin kuvattomana, sekä sain kuvattomana enemmän mätsejä kuin kuvallisella. Sama juttu suomi24:ssä.
Terveisin Naispelko26
Höh menin naimisiin 88, en vastaile netissä.
Vastasin, jos viesti oli hyvä. Nykyinen miesystäväkin oli kuvattomalla profiililla.
En vastaisi, kiinostavia kuvallisia miehiä löytyy ihan tarpeeksi, joten en kyllä lähtisi kuvia jahtailemaan. Kuvallisistakin ehkä pari sadasta on mieleen, niin hyvin todennäköisesti ei olisi kaveri mun tyyppiä kumminkaan.
Olin itsekin aikanaan kuvaton. Toimi samalla käänteisenä alkukarsintana, koska sellainen jolle on suuri kynnys vaihtaa muutama viesti ennen kuvaa, ei taatusti ole minun tyyppiäni.
Olen vastannut ja kirjoitellut ensin pitkiäkin viestejä, ja yllätykseksi siellä kuvattomien profiilien takana on ollut komeita miehiä.
Ohiksena pakko kysyä, onko siis edelleen olemassa deittipalstoja, joilla voi olla ilman kuvaa?
1990-luvulla vastasin ja tein jopa aloitteita, mutta silloin ei ollut samanlaista teknologiaa kuin nyt eli että olisi voinut ottaa saman tien kännykällä tai läppärin kameralla kuvan itsestään. Voisin ehkä nytkin tehdä aloitteen myös kuvattomalle profiilille, mutta jos ei voisi heti vaihtaa kuvia tai jopa live-kuvaa, niin ihmettelisin kovasti miksi ei.