Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapuri ei yhtäkkiä tervehdi????

Vierailija
12.10.2019 |

Yleensä on aina moikannu ja nyt ei ole näkevinään,. ? Miksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tapahtunut vain kerran, ei ehkä huomannut sua. Niin ainakin itselle käy välillä naapurien suhteen.

Vierailija
2/14 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet se äsköinen naapuri, jota en vain etäältä tunnistanut keneksikään tutuksi, niin sorry vaan. Kovin kun näytti kuitenkin tsiikailevan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutko kerrostalossa? Ootko möykännyt siellä?

Vierailija
4/14 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En asu kerrostalossa. En tunne edes naapuriani nimeltä, mutta aina on tervehtinyt kun olen häneen törmänny. Mutta kai minusta on sitten laitettu jotain tarinaa liikkeelle vaikka en tunne ketään naapureista?

Vierailija
5/14 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutko kerrostalossa? Ootko möykännyt siellä?

Joo mua ainakin nolottaa kun tuli ekassa kämpässä vähän pidettyä liikaa ääntä ja naapuri lopetti tervehtimisen. Nykyään jos tulee kylillä vastaan niin ei edes riitä että on toisella puolella katua vaan pitää vielä kauempaa tyyliin viereisen parkkipaikan kautta kiertää ohi, mahtoi saada kunnon traumat meikäläisestä.

Vierailija
6/14 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En asu kerrostalossa. En tunne edes naapuriani nimeltä, mutta aina on tervehtinyt kun olen häneen törmänny. Mutta kai minusta on sitten laitettu jotain tarinaa liikkeelle vaikka en tunne ketään naapureista?

Minusta ihan normaalia, katoaa se uutuudenviehätys niin ettei jakseta enää pitää kulisseja ja hyytyy se pirtsakka tervehtiminen, siirrytään ehkä murahteluun.

Vierailija
7/14 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin. Ehkä erehdyt henkilöstä. Ettei vaan poliisi itse olisi?

Vierailija
8/14 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä oli ajatuksissaan, ei kiinnittänyt huomiota sinuun tms? Tai siten olet törppöillyt. Siitähän me ei tiedetä mitään.

Vierailija
9/14 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sulle ap pienenä vinkkinä et moni nainen jonka mies on lukenut oikeustiedettä ei ehkä pidä sinusta.

Vierailija
10/14 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tervehdi yhtä naapuria. Heti luulee että minä haluan ulkona kylmässä seurustella pari tuntia vaikka kävin vain viemässä roskapussin . En voi lajitella roskia kun tämä sama kyylä on siellä yötä päivää. Kerran hämärissä hiippailin roskakatokselle, eikä mitään sieltä se taas hyökkäsi kimppuuni. " Älä sinne laita , vie Fiidaan. moni tarvitsee lasivuokaa".Apua.

Vierailija
11/14 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuon nainen ainakaan vaikuta miltään ruudinkeksijältä, joten ei kait tuo mieskään ole lakia lukenut. Mielestäni en ole toiminut rikkeellisesti ketään kohtaan... Joten se siittä.

Vierailija
12/14 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

???

Vierailija
13/14 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut kuitenkin sut Lars taas tunnistettu. T. kaksikko jotka lukeneet oikeasti oikeustiedettä, muistanet lähestymiskiellon?

Vierailija
14/14 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä naapuri lakkas tervehtimästä ensimmäisinä ulos näkyvinä azhaimerin oireina. Ei ehkä enää tuntenut meitä ja epäili kaikkia.