Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies jättää omia tavaroitaan luokseni ja kun lähtee, voi mennä useampi päivä ettei hänestä kuulu mitään?

Vierailija
12.10.2019 |

Ihan omituista touhua. Mitä tällainen voi tarkoittaa?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tuon pitäisi olla joku viesti tai suunnitelmallinen strategia? Olette tässä ketjussa aika omituisia! Mies ajattelee seurustelevansa sinun kanssasi, ja siksi on jättänyt luoksesi jotain tavaroita. Simple as that. Eivät kaikki koe, että seurustelukumppanin kanssa pitäisi koko ajan viestitellä ja antaa raporttia siitä, mitä tekee ja missä kulkee. Ja sanon tämän siis naisena!

Jos haluat tiiviimpää viestinvaihtoa, soita tai viestittele itse. Kai hän nyt kumminkin vastaa puheluihisi?

Ketjussa on lisäksi aika outoja johtopäätöksiä, joista ap ei ole sanonut. Ei ap kerro, että olisi antanut miehelle avaimen (kommentti 9) tai että mies ei pitäisi lupauksiaan siitä, koska tulee seuraavan kerran ap:ta tapaamaan (kommentti 18).

Vierailija
22/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska käyttää sua vaan seksiin? Saa itse mennä miten haluaa. Sinä sallit tämän toiminnan, lopeta.

Minä olen aina ollut se joka haluaa seksiä enemmän. Viimeksi hän sanoi että tänään ei seksiä, häntä väsyttää niin paljon.

Ap

Jos kerran haluat pelkkää seksiä niin mikä on ongelma?

No se, että tekisi mieli mutta toista ei näy eikä kuulu. Mies on omaan makuuni erittäin seksuaalisesti puoleensavetävä. Sitä siis kaipaan hänessä eniten ja siinä myös merkittävä syy miksi itse en haluaisi lopettaa tapailua tyystin.

Ap

Niitä puoleensavetäviä miehiä löytyy muualtakin jotka tulevat jopa silloin kun on sovittu eikä tarvitse odotella vuorovesien vaihtumista.

No varmasti mutta haluavatko ne seksiä mun kanssa onkin jo toinen asia. Ja tottakai tässä jutussa on muutakin kun ollaan tunnettu jo jonkin aikaa, jonkinlainen kiintymys toiseen on ainakin itselläni. Toivoisin että mies tulisi hakemaan tavaransa mutta ei. Kai hän jossain vaiheessa ne tulee hakemaan. Pakko yrittää mennä elämässä eteenpäin. Jos nuo tavarat ovat vielä asunnossani, niin ei siitä eteenpäin menemisestä mitään tule.

Olen siis muistuttanut tavaroista ja käskenyt tulla hakemaan ne, mutta ei mitään kuulu.

Ap

No muistuta vielä kerran ja kysy, mitä hän oikein aikoo kanssasi. Jos ei vastaa, heitä kamat roskiin tai myy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pelimiestä kiinnosta toiveesi tai kommunikoiminen, katoaa takuulla ja tulee milloin haluaa. Tavaroiden jättäminen on hämäystä. Hänellä voi olla naisystävä tai usea muualla. Ikävää touhua. Jos asia on toisin, ehkä saat häneltä kysyttyä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kaksi