Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi mies jättää omia tavaroitaan luokseni ja kun lähtee, voi mennä useampi päivä ettei hänestä kuulu mitään?

Vierailija
12.10.2019 |

Ihan omituista touhua. Mitä tällainen voi tarkoittaa?

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkkailee reviiriä. 

Vierailija
2/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Merkkailee reviiriä. 

Mitä hän siitä siis hyötyy?

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakkaa hänen tavaransa kassiin, jonka nostat eteiseen. Pyydä, että mies vie tavarat kotiinsa.

Etsi fiksumpi mies, johon voit luottaa. 

Vierailija
4/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulee äidikseen.

Harkitse tarkoin jatkoa, jos jo tuossa vaiheessa käyttäytyy tyypillisen murrosikäisen tavoin.

Vierailija
5/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatteleekohan sillä tavalla., että kun jättää tavaroitaan niin voi olla ottamatta yhteyttä, kun tietää että pääsee kuitenkin vielä luokseni tavaroiden vuoksi. Jos ei jättäisi mitään olisi minullakin mahdollisuus pistää koko juttu poikki ja olla vastaamatta tai ottamatta yhteyttä enää koskaan? En oikein ymmärrä tällaista peliä. Ilmeisesti ei tiedä mitä haluaa.

Ap

Vierailija
6/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska käyttää sua vaan seksiin? Saa itse mennä miten haluaa. Sinä sallit tämän toiminnan, lopeta.

Vierailija
7/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reviiriä merkkaa jos paikalle sattuu toinen mies niin tietää, että täällä ollaan jo.

Vierailija
8/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä että oot pano, et muuta.

Vierailija
9/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajatteleekohan sillä tavalla., että kun jättää tavaroitaan niin voi olla ottamatta yhteyttä, kun tietää että pääsee kuitenkin vielä luokseni tavaroiden vuoksi. Jos ei jättäisi mitään olisi minullakin mahdollisuus pistää koko juttu poikki ja olla vastaamatta tai ottamatta yhteyttä enää koskaan? En oikein ymmärrä tällaista peliä. Ilmeisesti ei tiedä mitä haluaa.

Ap

Tämäkin on oikea arvio. Ne tavarat on häätämässä pois muut kosijat ja lisäksi hänen avain asuntoosi.

Vierailija
10/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin yksikään mies haluaa panna naista joka panee kaikkia muita, että sinä olet sillä lailla merkattu, mutta et sinä mitään hänelle merkitse. Hän vain pitää huolen seksuaalihygieniastaan, että ei saa muiden miesten tauteja.

Vierailija
11/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska käyttää sua vaan seksiin? Saa itse mennä miten haluaa. Sinä sallit tämän toiminnan, lopeta.

Minä olen aina ollut se joka haluaa seksiä enemmän. Viimeksi hän sanoi että tänään ei seksiä, häntä väsyttää niin paljon.

Ap

Vierailija
12/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen aina ollut se joka haluaa seksiä enemmän. Viimeksi hän sanoi että tänään ei seksiä, häntä väsyttää niin paljon.

Ap

Oli varmaan pannut jo niin paljon edellisessä kohteessa ja sinä olit pelkkä sosiaalinen käynti kotimatkalla.

Vierailija
13/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on lukenyt jostain naistenlehdestä, että pitää jättää jotain mikä muistuttaa naista hänestä, ja lisäksi, että ei saa olla liian helppo nakki, eli ei sitten aina ole tavoiteltavissa.

Vierailija
14/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Jos kerran haluat pelkkää seksiä niin mikä on ongelma?

Vierailija
15/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin oli tuollainen säätö. Saattoi mennä viikkojakin ennen kuin vasta viesteihin. Totesin puolen vuoden päästä tämän olleen nyt sitten tässä ja estäväni hänet kaikista kanavista. En tiedä vastasiko tuohon enää mitään, eikä oikeastaan edes kiinnosta. Meni hetken aikaa ennen kuin tajusin olleeni vain varapatja jota on kiva pitää siinä sopivasti hollilla.

Vierailija
16/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa varmaan puhua eka miehen kanssa ennen kuin pistää poikki pelkästään oman mielikuvan takia.

Vierailija
17/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No se, että tekisi mieli mutta toista ei näy eikä kuulu. Mies on omaan makuuni erittäin seksuaalisesti puoleensavetävä. Sitä siis kaipaan hänessä eniten ja siinä myös merkittävä syy miksi itse en haluaisi lopettaa tapailua tyystin.

Ap

Vierailija
18/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No se, että tekisi mieli mutta toista ei näy eikä kuulu. Mies on omaan makuuni erittäin seksuaalisesti puoleensavetävä. Sitä siis kaipaan hänessä eniten ja siinä myös merkittävä syy miksi itse en haluaisi lopettaa tapailua tyystin.

Ap

Niitä puoleensavetäviä miehiä löytyy muualtakin jotka tulevat jopa silloin kun on sovittu eikä tarvitse odotella vuorovesien vaihtumista.

Vierailija
19/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi luoja te ootte sekaisin. Tämä paikka on yksi hullujenhuone.

Vierailija
20/23 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Niitä puoleensavetäviä miehiä löytyy muualtakin jotka tulevat jopa silloin kun on sovittu eikä tarvitse odotella vuorovesien vaihtumista.

No varmasti mutta haluavatko ne seksiä mun kanssa onkin jo toinen asia. Ja tottakai tässä jutussa on muutakin kun ollaan tunnettu jo jonkin aikaa, jonkinlainen kiintymys toiseen on ainakin itselläni. Toivoisin että mies tulisi hakemaan tavaransa mutta ei. Kai hän jossain vaiheessa ne tulee hakemaan. Pakko yrittää mennä elämässä eteenpäin. Jos nuo tavarat ovat vielä asunnossani, niin ei siitä eteenpäin menemisestä mitään tule.

Olen siis muistuttanut tavaroista ja käskenyt tulla hakemaan ne, mutta ei mitään kuulu.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi