Ison raskausvatsan kanssa purjeveneeseen, pelkään ettei tasapaino pidä ja putoan veneeseen. Olen alkuraskaudesta ollut
Kommentit (18)
Purjeveneily ei ole ollenkaan niin hienoa ja yläluokkaista kuin koetat meille uskotella :)
No älä mene jos se ei tunnu hyvältä idealta.
Siinäpähän putoat vaan. Luuletko että ketään kiinnostaa? Muista molskahtaa oikein kunnolla sen tynnyrimahasi kanssa.
Eikö se vauva olekaan vielä syntynyt?
Siis se, jolle just soviteltiin pinnasänkyä purjeveneeseen.
Ja nyt sille ollaan jo viemässä pottaakin 😂😂😂
Odotin toista lastani ja olin purjeveneessä 5 kk raskaana ja kaikki sujui hyvin.
Linkkaisiko joku pinnasänky purjeveneeseen -ketjun? Kaipaisin viihdettä.
En asu Australiassa. Ihan Suomessa.
Jos pitää täällä kysellä kun arveluttaa niin ei varmaan kannata. Me kun ei voida sinun koordinaatiokykyä tai motoriikkaa tietää.
Kaatuiletko useinkin veteen purjeveneessä kun kyselet tämmöistä? Jos putoilet niin ei kannata purjehtia ei-raskaanakaan. Olen purjehtintnikäni ja en ole pudonnut koskaan.
normi palstan mamma lihoo sen 30kg jo ennen raskautta , ja toiset 30 raskauden aikana, kyllä siinä on liikkuminen vaikeaa, mutta pakko syödä kahden edestä seuraavat 30 vuotta
Voisitko laittaa pelastusliivit päällesi ja turvanarun kiinni niin ei käy pahasti vaikka vähän putoaisitkin. Ainoa issue on se jos satut tippumaan jäälle, siinä voi sattua"juhaa leukaan"
Siis putoan veteen.