Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

GFE

Kinkykö?
12.10.2019 |

Mitä ihmettä on gfe? Liittyy ilmeisesti seksiin. Olenko jäänyt jostain paitsi?

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Girlfriend experience. Maksullisessa seksissä käytettävä termi. Tarkoittanee läheisyyttä, suutelua, yms tyttöystävän kanssa tehtäviä asioita.

Vierailija
2/2 |
13.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ketju, mutta nostan, kun meinasin tehdä uuden oman, että miten ihmiset täällä käsittävät gfen. 

Mun mielestä gfe sisältää 

1. tyttöystävän käytöksen eli puhutaan vähän sillai rakastuneesti, pusutellaan (ei välttämättä suulle / suutelemista, joillekin tämä on ok, minä en halua edes extramaksusta tehdä)

2. asiakkaan toiveiden huomioimista, esimerkiksi kysyn etukäteen mahdollisia pukeutumis-, meikkaus-ja asentotoiveita, ja toteutusta omien mahdollisuuksien / rajojen puitteissa. 

3. asiakkaan ymmärryksen siitä, ettei maksullistakaan seuraa "kohdella kuin vierasta sikaa" 

Mun mielestä gfe ei automaattisesti sisällä

1. freeuse tai pakottaminen johonkin / roolileikit (et sä tyttöystävälle tee väkisin mitään, jos siitä ei ole erikseen sovittu, jotkut suostuvat tähän extramaksusta, minä en) 

2. suuteleminen / suulle pusuttelu (joillekin ok (extramaksusta), itse en tee) 

3. bj / pano paljaalla (joillekin ok (extramaksusta), itse en tee) 

4. anaaliseksi (joillekin ok (extramaksusta), itse ehkä teen extramaksusta, mutta en lupaa etukäteen kuin vanhoille asiakkaille, jos kaikki on mennyt aiemmin ok) 

Ja kyllä, mua v*ttuttaa vääntää näistä asioista asiakkaiden kanssa kerta toisensa jälkeen. Suuri osa asiakkaita kyllä on fiksuja, mutta valitettavan usea ei. Ehkä tässä voisi sanoa, että he, jotka saisivat ilmaiseksi joltain, ymmärtävät käyttäytyä myös maksullisissa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän