Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on alkoholistin elämä

Vierailija
11.10.2019 |

Kysykää Holisti vastaa.
Nyt menny tonkka pirtua, vähän jo hönössä.
Tänään tehtyä:
Kertonee vähän kurjuudesta missä joutuu elämään meikämandoliini.
Elikkäs yöllä oli käyny vahinko ja kehnot oli housuissa, meni lakanat vaihtoon mutta patja jäi. Ei voi vaihtaa kun ei rahaa uuteen, joten saa jäädä vaik haiseekin.
Aamul vein hylsyt kauppaan ja ostin kaljaa, myyjä vähän nyrpisteli, haisiko kakka vai mikäköhän oli, en tosin oo suikus käyny muutamaan päivään.

Sitten oksenteli iltapäivään ja hörpin oluitani.
Iltapäivällä tuli Alko-Marko ja Raili käymään, hörpimme olutta ja pirtua.
Kädet vispaa holtittomasti mut pirtu tasaa oloa. Iltapäivästä jo normi olo kjeh Elämä voittaa sittenkin on Onni olla Holisti😀
Illalla kela taksilla Alkoon ja nyt on jo hyvä fiilis, Voittaja-fiilis. Olen Euroopan keisari ja suyrvisiiri työmuurahaiset hauskaa pahalle minua ei orjuutta olen Holisti ja siitä ylpeä.
Tällaista on olla Holisti.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoitat ihan samalla tavalla kuin MrJuha82.

Vierailija
2/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sekin Holisti?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen saanut Mr:ltä ihan kaunista ja asiallista kommenttia.

Vierailija
4/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet luulee et se Holstin elämä on yhtä ankeutta mut ei se oo. Kun rapis on voitettu tulee voittaja oli ja velatkin on saatavia.

Lievä keltaisuuskaan ei haittaa koska vientiä vielä riittää koska pulsu maailmassa olen menestyjä sillä löytyy nämä:

vuokrakämppä

Kelasta tulee rahaa säännöllisesti

Hampaat on tallella

Käyn pesulla ainakin kerran viikossa.

Syön ainakin joskus.

Kun tärinä käy mahdottomaksi lääkkeet ja tiamiinipustos pelastaa sekä suojaa aivoja.

Olen KINGI jota pulsumuijat kuolaavat!

Vierailija
5/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihan ilmiselvästi! Samanlaista luetteloitua kirjoitusta.

Vierailija
6/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan ilmiselvästi! Samanlaista luetteloitua kirjoitusta.

No en kyllä oo tää mrjuha82.

Yleensä noi luettelot tuppaa olee luetteloita ja Holistina on ulosanti muutenkin rajoittunutta.

Vierailija
7/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hyvää kiitos. Homma on pysynyt suurin piirtein hanskassa jo 20 vuoden ajan. Sopiva juominen vastuullisessa johtotehtävässä on tarkkaa ja itsekuria vaativaa työtä.

Tuskin tästä muuta haittaa on kuin että elämä jäänee hiukan lyhyemmäksi kuin täysin selvin päin. Selvin päin saleen tuntuisi vieläkin pidemmältä.

Vierailija
8/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heittäydyin alkoholistiksi, sain sossulta kämpän, Kela maksaa laskut - jopa tekaritkin sain. Kaljaa juon joka päivä, joskus jopa väkevämpiäkin. Leipäjonoista haen ruokani, metrolla matkustan pummilla. Tällaista on alkoholistin elämä.

Vierailija
9/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän olevani alkoholisti, mutta en elä tuolla lailla kun ap. Olen yli viisikymppinen aineenopettaja, käyn töissä ja hoidan työni hyvin. Vapaa-aikanani käytän alkoholia varsin paljon mutta en holtittomasti. Mieliteko on silti aina kova, ja pelkään, että kun jään eläkkeelle, homma karkaa käsistä. Sukurasitetta on vahvasti sekä isän että äidin puolelta, mutta koska olen kohtalaisen älykäs ja tunnollinen ihminen, tiedostan tilani ja pystyn sitä jotenkin hallitsemaankin (ainakin enimmän aikaa).

Meitä alkoholisteja on kovin erilaisia. Ap kuvaili rappioalkoholistin. Me kaappijuopot emme pidä niin kovasti melua itsestämme.

Vierailija
10/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Holisti jatkaa: näinkin voi käydä kun liikaa juo.

Olin kaupassa kun yllättäen poissa tuli housuun ja valui puntista lattialle, yllätyin vähän mutta viinan rohkaistessa epäröivä sielua kävelin ylpeästi kassalle ja ladoin tölkit hihnalle. Jostain syystä ei edes papereita kysytty nuorekkaasta olomuidostani huolimatta. Ehkä henkinen hyvinvointini on niin ilmiselvää ettei Voittajalta kysytä papereita. Nauraen jatkoin ryhmä-rämän kanssa kotiin nauttimaan eliksiireist.

Kotona sitten huomasin että rbulikin oli yllättänyt samalla, olin niin keskittynyt virtsaamiseen etten huomannut kyseistä ilmiötä. Noh en heti malttanut suihkuun vaan sihautin kuninkaiden juomat auki ja vähän avaisin ikkunaa, eipä pieni haju tunnu kunnon tumussa. Tämä se on juopon kodikasta elämää! Riemusta hihkuen laitoin uunilenkinkin paistumaan kera sinapin on se herkkua. No jokos muyrahaiset kai myönnätte että on se juoponkin elämä joskus hohdokasta?

Vierailija
11/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Holisti jatkaa: näinkin voi käydä kun liikaa juo.

Olin kaupassa kun yllättäen poissa tuli housuun ja valui puntista lattialle, yllätyin vähän mutta viinan rohkaistessa epäröivä sielua kävelin ylpeästi kassalle ja ladoin tölkit hihnalle. Jostain syystä ei edes papereita kysytty nuorekkaasta olomuidostani huolimatta. Ehkä henkinen hyvinvointini on niin ilmiselvää ettei Voittajalta kysytä papereita. Nauraen jatkoin ryhmä-rämän kanssa kotiin nauttimaan eliksiireist.

Kotona sitten huomasin että rbulikin oli yllättänyt samalla, olin niin keskittynyt virtsaamiseen etten huomannut kyseistä ilmiötä. Noh en heti malttanut suihkuun vaan sihautin kuninkaiden juomat auki ja vähän avaisin ikkunaa, eipä pieni haju tunnu kunnon tumussa. Tämä se on juopon kodikasta elämää! Riemusta hihkuen laitoin uunilenkinkin paistumaan kera sinapin on se herkkua. No jokos muyrahaiset kai myönnätte että on se juoponkin elämä joskus hohdokasta?

Eijjumankauta!! Sä olet joku lestadiolaistrolli. Mä olen tintannut (korkeakoulututkinnon vaativassa johtajantehtävässä) jo 25 vuotta, enkä koskaan ole kussut tai paskonut housuun. Itse asiassa sinä, säälittävä harrastelija, et edes tajuaisi olevasi tekemisissä Alan Miehen®️ kanssa.

Vierailija
12/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpöhöpö sinä et oo nähnyt juoppoa kuin jossain ostarin nurkalla

Vierailija
13/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kestäisi krapulaa joka aamu...

Vierailija
14/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kestäisi krapulaa joka aamu...

Kuulehan nyt kukonpoika; meille alkoholisteille EI TULE krapulaa. Meillä on suotuisat geenit sellaisen selättämiseksi kädenheilautuksella

Vierailija
15/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle ei tule krapulaa ollenkaan.

Vierailija
16/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan ei pärjää juomisessa niin että juon miehetkin penkin alle. 

Vierailija
17/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän olevani alkoholisti, mutta en elä tuolla lailla kun ap. Olen yli viisikymppinen aineenopettaja, käyn töissä ja hoidan työni hyvin. Vapaa-aikanani käytän alkoholia varsin paljon mutta en holtittomasti. Mieliteko on silti aina kova, ja pelkään, että kun jään eläkkeelle, homma karkaa käsistä. Sukurasitetta on vahvasti sekä isän että äidin puolelta, mutta koska olen kohtalaisen älykäs ja tunnollinen ihminen, tiedostan tilani ja pystyn sitä jotenkin hallitsemaankin (ainakin enimmän aikaa).

Meitä alkoholisteja on kovin erilaisia. Ap kuvaili rappioalkoholistin. Me kaappijuopot emme pidä niin kovasti melua itsestämme.

Hyvä, että tiedostat olemisesi, se suojaa sua jonkin verran, mutta alkoholismilta ei fiksut ja koulutetutkaan ole suojassa, se usein näyttäytyy toisenlaisena ja juomisen salaaminen onnistuu pidempään. Mutta pohja se suakin odottaa, ellet tee ratkaisevaa muutosta.

t. kaltaisesi

Vierailija
18/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies rakastaa minua ja tekisi ihan mitä vain puolestani. 

Vierailija
19/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos en olisi lopettanut juomista niin musta olis 10 vuodessa tullut täysipainoinen läski pubiruusu.

Moni ihmettelee että eihän mulla mitään alkoholiongelmaa ole. No ei vielä, mutta mä osaan katsoa tulevaisuuteen.

Vierailija
20/39 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojattua kun mieheni suojelee minua ja tekisi mitä vain puolestani mitä edellä kerroin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kuusi