Mahtavaaaaaaa. En voi enää saada kuin muutaman satasen opintolainaa! :D
Minulle on myönnetty summa x (ei mikään iso summa onneksi) vuoden loppuun saakka ja valmistun todennäköisesti tammikuussa 2020. JES!!!! Sitten vain velat nopeasti maksuun!!
Kommentit (4)
Nyt jäi vähän epäselväksi oliko tämä lainan vähyys nyt huono vai hyvä juttu?
Vihaan yli kaiken VELKAA!!! Otin opintolainan vasta sitten kun oli pakko, SIIS PAKKO! Ja hyvä niin!! Nyt on ihan maltillinen summa, jonka maksaa helposti pois ja sitten koko homman voi unohtaa! Jatkan opintoja, mutta vasta sitten kun saan palkkatuloja. Ei velkaa minulle kiitos!
Vierailija kirjoitti:
Nyt jäi vähän epäselväksi oliko tämä lainan vähyys nyt huono vai hyvä juttu?
Hyvä!!! Vihaan velkaa niin paljon ja nyt minulla ei ole edes mahdollisuutta velkaantua liikaa :)
Pahin pelkoni oli, että lainaa on myönnetty useita tonneja vuoden loppuun saakka ja ne on tietysti pakko käyttää, ennen kuin velatonta rahaa voi saada mistään. Ja miksi en mene töihin, no siksi että minulla alkaa työssäoppimisjakso kohta. Ei ole mahdollisuutta tehdä palkkatyötä muualla. Monet pakit olen saanut työssäoppimisen takia palkkatöistä. Sanottu, että ota yhteyttä myöhemmin kun koulu on hoidettu. Mutta sehän ei teille kuulu. Pääasia on, että opintolainaa ei kertynyt todellakaan liian isoa summaa! Jeeeeeeee!!!