Hitto kun saisin itseäni niskasta kiinni ja 15kg veks!
Kommentit (7)
mut miten hitossa kun syön vähän ja rasvattomasti, joskus sortuu makkaraan ja karkkiin mut harvemmin ja vähempiä määriä kun ennen. liikun 4-5krt viikossa, teen noin 45-60 min reippaan (sauva tai juoksu lenkin) mut miten mä saan reidet ja perseen pienemmäks?
kilojen pois otto ei niinkään helposti;)
Herkut pois ja ruoka-annosten pienentäminen.
Joka toinen päivä tunnin sauvakävelylenkki
tai oikeastaan sekin on vähän järjestely kysymys..
Venyttelyllä ja jumpalla vois aloittaa ihan vaikka sisäoloissa!
Itse imetän ja vauvakin on vielä pieni, sitten on vielä vähän isommat lapset. Pelkään, että aloitan liian kovalla urakalla....
t 2
Eihän alkoholistitkaan keskity kuin siihen yhteen päivään, niin kieltäytyminen on kohtuullisempaa... Tietysti joku tavoite (tai peloite) on ehkä hyvä olla taustalla. Itse olen tosin enemmänkin hoikka, mutta kyllä hoikkakin saa vahtia syömisiään siinä missä paksumpikin. Painon nostaminen kun on epäreilusti helpompaa kuin sen laskeminen.
Mä olin aluksi epätoivoinen, kun päätin pudottaa kymmenen kiloa, ja homma aluksi kariutui siihen, kun tuntui epätoivoiselta. Aloinkin tavoitella kolme kiloa alhaisempaa painoa, ja se olikin helpompaa. Sitten toiset kolme kiloa...
Nyt olen lähellä tavoitettani, joka on kyllä aika alhaalla. Haluan painoindeksiin 19, nyt se on 20.
Onnistut kyllä varmasti! Mä vaan yksi päivä keksin, että haluan kaikista eniten laihtua, eikä sen jälkeen makkarat ym. herkut ole kiinnostaneet samalla tavalla!
eikäoo yhtään motivaatioo