Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voi luoja että yks mun entinen koulukaveri on SEKO!!!

Vierailija
01.06.2006 |

Yläasteella se matki mua aivan kaikessa. Jos olin saanut uudet kengät, oli hällä seuraava päivä samanlaiset. Jos uudet housut, niin taatusti oli vähän ajan päästä hällä samanlaiset. Hiustyyli ja kaikki oli samaa. Yritti jopa viedä mun sillosen poikaystävänki. Se seuras mua joka paikkaan ja matki kaikessa. Jossain vaiheessa se meni todellakin yli ja jouduimme selvittämään asiaa myös vanhempiemme kanssa. No tämä naikkonen sitten muutti pois paikkakunnalta (onneks) Ja olin jo ihan unohtanut koko tyypin, kunnes hän muutti takasin (asun edelleen samalla paikkakunnalla) muutama kuukausi sitten. Hän oli mennyt naimisiin ja saanut 3 lasta. Lapset ovat samassa päiväkodissa kun minun 3 lastani. No olin tietty huojentunut koska oli selvästi päässyt elämässään eteenpäin ja vaikutti ihan onnelliselta perheen äidiltä ja vaimolta.

Mutta.... eilen kävin taas tapani mukaan hakemassa lapset tarhasta ja törmäsinkin tämän ex-kaverini mieheen. Tämä kaveri oli ilmeisesti kertonut miehelleen että olemme joskus käyneet samaa koulua, koska hän tuli juttelemaan kanssani. Siinä sitten juteltuamme huomasin että yhdellä heidän lapsella on sama nimi kuin yhdellä minun lapsellani. Naureskelimme asiaa, koska nimi on aika harvinainen, että kylläpäs sattui. Sitten tämä mies esitteli heidän loputkin lapsensa. NIILLÄ KAIKILLA LAPSILLA ON SAMAT NIMET KUIN MINUN LAPSILLANI!!! Mies oli todellakin hämmentynyt asiasta ja samoin olin minä. Kyse ei mitenkään voi olla sattumasta sillä kaikilla minun lapsillani on kovin harvinaiset nimet ollakseen suomalaisia. (meillä isä on intialainen)

Mä en voi ihan oikeesti millään uskoa että tää on totta.

Ja anteeks tää teksti voi vaikuttaa tosi sekavalta, kun en oikeen tiedä miten kirjoittaisin tän, kun en itekkään voi uskoa...=/

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melkein uskoin.

Vierailija
2/7 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulostaa aika ööö...en tiedä mitä sanoisin,olisin todella hämmentynyt kuten sä nyt varamaan olet.

Varmaan tää mies kysyy asiasta vaimoltaa niiden nimien osalta meinaan...

ettekö olleet misään yhteyksissä kun hän asui muualla ja sai lapset? onko yhteisiä tuttuja, mistä hän sai tietää nimet?

ja teillä molemmilla 3 lasta? minkä ikäisiä?

kuulostaa kyl oudolta toi sun kaveri!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimiset lapset?

Haiskahtaa kyllä tosi pahasti...

Vierailija
4/7 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ihan tosissaan olen. Se nainen on näköjään oikeasti ihan pimee.

Sitä en vaan ymmärrä, miks ihmees sen pitää tota yläastemeininkiä jatkaa???

ap

Vierailija
5/7 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ollut missään tekemisissä hänen kanssaa 7vuoteen.

Minun lapseni ovat 7, 4 ja 2 vuotiaita

hänen lapset ovat 6, 3? ja alta vuoden. Ja nimet menevät järjestyksessä molemmilla. Eli esim. molemmila esikoinen Mikko, seuraava lapsi Juuso, ja kuopus Sami.

ap

Vierailija
6/7 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä mieheskään mistään vinku-intiasta vaan paljasjalkainen Porvoolainen sekin.

Vierailija
7/7 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

no niin no ettehän te voi tietää miten se oikeesti mua vainos sillon koulussa ja kuinka ahdistavaa se sillon oli. Ja siks mulla onkin nyt todella pöhkö olo, kun just hänen lapsensa on kastettu samoilla nimillä kuin minun. En todellakaan olis millänsäkkään jos kyse olisi jostain toisesta ihmisestä.

Huooh... Mietin vain että miten kohtaan hänet sitten joskus. En todellakaan voi vaan iloisesti moikata...=/

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme kuusi