Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Siskontyttö ei syönyt syntymäpäiväkakkua mutta taas näin kuvan jossa se syö makeaa..

Vierailija
11.10.2019 |

Ei voinut syödä kakkua jonka olin leiponut synttäriksi. Taas näin somessa kuvan jossa sillä on makeaa pöydässä.
Hiukan loukkaavaa.

Kommentit (33)

Vierailija
21/33 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

So? Hyvä vaan jos ei kaikki herkut maistu. Ja minä olen oikea sokerihiiri, mutta jostain syystä täytekakusta en silti tykkää, eikä johdu edes kermavaahdosta. Olen lihava, joten v*tuttaa ihan huolella jos joku alkaa syyllistämään siitä että mullakin on edes joku herkku mitä en halua syödä.

Vierailija
22/33 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on nähnyt kuvan, jossa siskontytöllä on  "makeaa pöydässä". Sehän ei vielä todista, että tämä olisi itse syönyt ne pöydällä olleet makeat. Joskus loukkaantumisen voi aiheuttaa väärinkäsitys.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/33 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko kakku toivottu vai tyrkytetty?

Miksi ylipäätään pitää leipoa toisen ihmisen lapselle syntymäpäiväkakku? Luulisi että vanhemmat haluavat tehdä sen itse.

Vierailija
24/33 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

namnamnam kirjoitti:

joo,lapset eivät useinkaan tykkää täytekakuista. Ovat enemmän akuisten makuun.

Karkki on eri asia.

Se on aikuinen, nuori.

Vierailija
25/33 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko kakku toivottu vai tyrkytetty?

Miksi ylipäätään pitää leipoa toisen ihmisen lapselle syntymäpäiväkakku? Luulisi että vanhemmat haluavat tehdä sen itse.

Se oli mun leipomus, itselle ja vieraille.

Vierailija
26/33 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on nähnyt kuvan, jossa siskontytöllä on  "makeaa pöydässä". Sehän ei vielä todista, että tämä olisi itse syönyt ne pöydällä olleet makeat. Joskus loukkaantumisen voi aiheuttaa väärinkäsitys.

Oli itselle. Kirjoitti päivityksessään näin.

Vierailija
27/33 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

namnamnam kirjoitti:

joo,lapset eivät useinkaan tykkää täytekakuista. Ovat enemmän akuisten makuun.

Karkki on eri asia.

Se on aikuinen, nuori.

Mun veli ei ole koskaan tykännyt täytekakusta, ei lapsena, eikä nyt liki 40-vuotiaanakaan. Mutta muuta makeaa syö kyllä.

Vierailija
28/33 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pitänyt lapsena täytekakuista enkä pidä nyt kolmekymppisenäkään. Jätän syömättä, vaikka missä tarjottaisiin. Modernimmat moussekakut menettelevät joskus ja niitä saatankin maistaa. Mutta joku perus hillo-kermavaahtokakku on yök.

Vierailija
29/33 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisiköhän siitä loukkaantua, kun nyt jo teini-ikäiset veljentytöt ei koskaan syö jouluna mun tekemiä laatikoita...? Muuta ruokaa syövät kyllä. Nyt on tainnut mennä ohi jo yli kymmenen tilaisuutta loukkaantua :D

Vierailija
30/33 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko kakussa kermavaahtoa? Minulle ainakin tulee kermasta tosi huono olo, siksi jää monet kakut syömättä.

Ja minä olen allerginen kananmunalle.

Minä olen allerginen kaikelle munalle.

Vierailija
31/33 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki eivät pidä kakuista. Enkä ihmettele, on ilmeisesti aika vaikea ymmärtää, miten hyvä täytekakku tehdään.

Vierailija
32/33 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas melkoista kyttäämistä. Outoa

Vierailija
33/33 |
11.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tässä oli se ongelma? Onko jokaisen vieraan syötävä sitä kakkua, jäikö se kokonaan syömättä vai mitä?

En ymmärrä tuota asennetta, kyllä jokaisen vieraan pitäisi saada itse päättää, haluaako syödä jotain tarjottavaa vai ei.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi