Lue keskustelun säännöt.
Olen fiksu ja ajatteleva ihminen
11.10.2019 |
Olen kirjoittanut tänne palstalle mietittyä aloituksen ja vastauksia normi aivopierujen sijaan. Nyt halusin luoda gallupin musliminaisten huntupakosta. Arvasin että se katoaa mutta sen sijaan mut bannattiinkin trollina koko vauva.fi sivustolta! Kolme minuuttia sai musliminaisten vapaaehtoista valintaa olla joutumatta kunniaväkivallan uhriksi valaiseva aloitukseni olla esillä. Musliminaisilla ei ole mitään toivoa tasa-arvoisempaan kohteluun niin kauan kuin asiasta ei saa edes keskustella! Ehkä olen itse muslimi ja nyt muka trolli. Perehtykää modet vähän hunnusta luopuneiden musliminaisten kohteluun, pyydän!
Kommentit (3)
Mielenkiintoista että tästä ei saa puhua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Musliminaisten tulee käyttää huntua tyytyväisinä niin tietty porukka saa sädekehän pään päälle kun ovat niin suvaitsevaisia erilaisuutta kohtaan. Hunnun riisunut nainen ei ole niin kiehtovan erilainen. Ja eihän se käy arvostella kunniaväkivaltaa kun jollekin erilaisesta kulttuurista tulevalle muslimisedälle voi tulla paha mieli pelkästä ajatuksesta että hänen vaimo ja tyttäret saisi itse päättää asioistaan.