Hävettää liian laaja/kookas vagina
Uiminenkin on vaikeaa uimahallin uima-altaassa. :( Hörppää vettä sisäänsäkin... Slööörpftssh! Tuo ääni häiritsee myös muita uimareita. :(
Onko täällä muita samanlaisia kohtalon siskoja?
Kommentit (17)
Kookas 😃. Niin kuin joku jykeväkin hongankolistaja bodari.
Suosittelen Jonnetronille hampujen pesua ja unituutilallaa.
Uit sitten ilman uima-asua? Taitaa muita häiritä ihan jokin muu kuin nuo äänet.
Eniten häiritsee nämä keksityt jutut.
Oi, olisit mun unelmapartneri. Mua on aina hävettänyt mun liian laaja ja kookas penis :(
Vierailija kirjoitti:
Eniten häiritsee nämä keksityt jutut.
T seitsemän leivinuuni
Vierailija kirjoitti:
Oi, olisit mun unelmapartneri. Mua on aina hävettänyt mun liian laaja ja kookas penis :(
Ooh! Missä voisimme tavata? Tiedän että olisimme täydellinen pari. Vihdoin penis joka täyttäisi minut. Tavataan ja poistutaan elimet askelten tahdissa paukkuen kohti kiihkeää huomista!
Moi jonne, koitapa seuraavan kerran kun ootte koulun kanssa uimassa kokeeksi huutaa veden alla. Jännä juttu, ääni ei kantaudu vedessä. Voit sitten vaikka jutella fyssan open kanssa aiheesta miksi ei. Sitten vain reippaasti parempien provojen tekoon.
N50+ kirjoitti:
Moi jonne, koitapa seuraavan kerran kun ootte koulun kanssa uimassa kokeeksi huutaa veden alla. Jännä juttu, ääni ei kantaudu vedessä. Voit sitten vaikka jutella fyssan open kanssa aiheesta miksi ei. Sitten vain reippaasti parempien provojen tekoon.
Heh, menee off-topiciksi, mutta en tiedä mitä teille on 60-luvulla koulussa opetettu, mutta väite siitä että ääni ei kantautuisi veden alla on aika koominen :)
Vierailija kirjoitti:
Heh, menee off-topiciksi, mutta en tiedä mitä teille on 60-luvulla koulussa opetettu, mutta väite siitä että ääni ei kantautuisi veden alla on aika koominen :)
Mun mielestä taas on koomista kuvitella, että pimpskan äänet kantautuisivat koko uimahalliin. Edes Hollywood ei keksi moista roskaa. AP ehkä.
No kokeile ihmeessä huutaa veden alla ja kysy kaverilta, joka on vieressäsi pinnalla, mitä kuului. Puhumattakaan mitä kaveri kuulisi kun vagina "hörppisi vettä" veden alla. 😂😂😂
Jos matikka olisi ollut vahvuutesi niin tietäisit, etten ole voinut olla koulussa 60-luvulla. Fysiikan opinnot eivät myöskään alkaneet vielä ala-asteella.
Joo, köyhä provo ap:ltä.
Emma Kari. Ei voi uida lainkaan syvässä päässä. Too risky.
kaippa se suhiseen kun se menee veden alla kuten sanko joka on alassuin ja vähän kallellaan kun sen vetää veden alle
N50+ kirjoitti:
No kokeile ihmeessä huutaa veden alla ja kysy kaverilta, joka on vieressäsi pinnalla, mitä kuului. Puhumattakaan mitä kaveri kuulisi kun vagina "hörppisi vettä" veden alla. 😂😂😂
Jos matikka olisi ollut vahvuutesi niin tietäisit, etten ole voinut olla koulussa 60-luvulla. Fysiikan opinnot eivät myöskään alkaneet vielä ala-asteella.
Joo, köyhä provo ap:ltä.
Kultaseni,
Ensinnäkin termi 'off topic'. Se on englannin kieltä ja vapaasti käännettynä tarkoittaa 'aiheen vierestä'. Eli en kommentoinut älyttömyyksiä uimahallissa melskaavista emättimistä.
Toiseksi, ääni kantaa vedessä. Se on fakta. Otappa se haluamasi vuosikymmenen fysiikan kirja käteen, niin ei tartte nolata itteään enempää. Kyse on vaan taajuuksista ja desibeleistä, jotka määräävät äänen kantaman. Muuten esim valailla olisi tylsää, kun juttelu ei onnistu.
Kolmanneksi, koska tällä palstalla kaikki numerot on parhaimmillaankin vain suuntaa antavia, niin N50+ tarkoittanee oikeasti lukua 60-80 välillä. 60-luvun koulunkäynti, jatko opintoja myöten, ei siis ole mitenkään tuulesta temmattu arvio.
Seuraavaksi varmaan ap kertoo, ettei altaaseen jäänyt edes vettä. NIIn köyhä provo ja köyhät kommentit. Ihan empiirisesti totea asia.
Jos sieltä ap:n pimpasta ei kaiku vastaa, niin ei se sitten ole liian suuri.
Mulla sama, mutta pidän housut jalassa.
Valitettavasti