Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

halveksin itkupilli poikaani, mitä tehdä?

Vierailija
01.06.2006 |

Mulle on opetettu, että mies ei itke, on vakaa kuin muuri ja siihen voi nainen turvautua. Poikaani olen yrittänyt koulua tällaiseksi muttaminkäs teet kun on sielultaan pelkääväinen ja itkee vähästäkin. En voi sille mitään mutta halveksin tätä piirrettä. ja pojalla ikää 8-vuotta, pitäisi pystyä jo pitämään puoliaan.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä halveksin niitä jotka yrittävät kitkeä pojasta ja miehestä tunteet pois. Yhtälailla mies voi itkeä ja olla vain ihminen.

Vierailija
2/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuollaiset kasvattavat tunnevammaisia poikia. Kaikilla on oikeus näyttää tunteitaan eikä suinkaan peitellä niitä kylmän jurottavan muurin taa.

Tulipa oikein paha mieli poikasi puolesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
4/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois kiva jos sekin näyttäs enemmän tunteitaan, kun tunteethan ne on miehilläkin!

Vierailija
5/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan potkaisee kenkänsä kattoon ja kiroaa.

Vierailija
6/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kai sille voi mitää jos poikasi sattuu olemaan hellämielinen

Vierailija
7/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Mulle on opetettu, että mies ei itke, on vakaa kuin muuri ja siihen voi nainen turvautua. pojalla ikää 8-vuotta

Huomaatko mikä siinä on ristiriitaista?

No minäpä kerron: Poikasi ei ole mies. Poikasi on lapsi. Poikasi ei tule vielä käyttäytyä kuten mies, vaan niin kuin lapsen.

Sitäpaitsi, mieskin saa itkeä. Parempi tunteitaan näyttävä mies kuin pystyyn kuivunut pökkelö.

Vierailija
8/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen (ihmisen ylipäätään) on kuules täysin luonnollista näyttää tunteitaan, ja jos sinä yrität niitä tukahduttaa (joo et sanonutkaan että niitä tukahdutat, mutta halveksiminen ei ole sen parempi?), mitä luulet saavasi aikaan?

Tunnevammaisen ihmisen.

Vierailija
9/9 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ei saa olla sellanen kun on?Ainut kuka tosiaan kaipaa koulimista on ap!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän kuusi