Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälainen sinusta kasvoi jolla oli epävakaa äiti?

Vierailija
10.10.2019 |

Kokemuksia?

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rikkinäinen aikuinen, jolla on sitoutumiskammo. Elin lapsuuteni peläten äitiäni, enkä saanut häneltä minkäänlaista hellyyttä.

N30

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakava lapsi, hankala teini, masentunut ja ahdistunut nuori ja aikuinen.

Vierailija
4/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma, huono itsetunto, pelokas, arka, miellyttämishaluinen, ahdistunut, vakavasti masentunut, työkyvytön, itsetuhoinen, syömishäiriöinen. :(

Vierailija
5/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alakuloinen, masentunut, epävarma itsestään (mitkä ovat minun vahvuuteni, toiveeni elämässä). Alisuoriutunut. Siurtänyt osan omalle lapsellenikin :(

Vierailija
6/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykoterapeutti joka pitkien omien joitojen jälkeen hoitaa kaltaisiaan.Terapia auttaa.

Vierailija
7/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella rikkinäinen, masentunut ja ahdistunut aikuinen. Parantuminen tulee viemään vielä vuosia.

Vierailija
8/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akateemisesti koulutettu & kirjailija, hyvässä asemassa oleva, 2 aikuista lasta, onnellinen avioliitto.

Äitiäni näen muutaman kerran vuodessa. Voikun lapsuus olisi ollut toisenlainen, mutta päätin itse olla "parempi" ihminen, äiti ja aikuinen. Omat lapseni ovat minulle läheisiä ja todella rakkaita.

Vaikka niin oma äitinikin minulle sanoo, että olen hänelle tärkeä ja rakas.

Asiaa voi nähdä niin monelta puolelta. Minä koen asian toisin.

Vierailija
9/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oukkidoukki, enpä siis edes harkitse lasten hankintaa kun on diagnosoitu tuo epävakaus mullakin... Uskoisin että olisin muuten ihan hyvä vanhempi, mutta epävakauden vuoksi olen kroonisesti älyttömän väsynyt ja tarvitsen vähintään 10 tunnin yöunet päivittäin, joten siihen se kyllä kaatuu. Jos en saa nukkua, alkaa mielialat heilahdella ja etenkin siellä nihkeämmässä päädyssä. Kun uniasiat on tasapainossa, olen minäkin.

T: Ohis

Vierailija
10/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miellyttämishaluinen mutta toisaalta pirun sitkeä, olen satsanut kunnolla kouluttautumiseen ja uraan. Erehdyin epävakaan ihmisen kanssa naimisiin, nyt eron jälkeen olo että haluanko päästää ketään enää lähelle. Pikkusieluiset ihmiset äitini mukaan lukien eivät minua kuitenkaan murra, ajoittain saattaa epäonnistumiset syöstä mut ns. aallonpohjalle mutta jossain vaiheessa on lähdettävä taas uimaan pintaan kun ei muutakaan voi.

Vierailija
11/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Psykoterapeutti joka pitkien omien joitojen jälkeen hoitaa kaltaisiaan.Terapia auttaa.

Kävin viisi vuotta psykodynaamisessa terapiassa. Olen yhä samassa jamassa. Aiemmin vastannut.

Vierailija
12/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Konflikteja välttelevä, eli yritän aina sovitella riitatilanteita ja saada ne ratkeamaan vaikka ottamalla syyn omille niskoilleni, kunhan ei tule isompaa sotaa. Olen nykyään aika etääntynyt vanhemmistani ja muistakin sukulaisista. En kestä yhtään sitä, että joku yrittää puuttua mun asioihin.

Vierailija
13/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oukkidoukki, enpä siis edes harkitse lasten hankintaa kun on diagnosoitu tuo epävakaus mullakin... Uskoisin että olisin muuten ihan hyvä vanhempi, mutta epävakauden vuoksi olen kroonisesti älyttömän väsynyt ja tarvitsen vähintään 10 tunnin yöunet päivittäin, joten siihen se kyllä kaatuu. Jos en saa nukkua, alkaa mielialat heilahdella ja etenkin siellä nihkeämmässä päädyssä. Kun uniasiat on tasapainossa, olen minäkin.

T: Ohis

Hyvä että ymmärrät ettei sinusta ole vanhemmaksi, kumpa muutkin kaltaisesi sen tajuaisivat eivätkä tekisi lapsia tilanteessa jossa se vain aiheuttaisi heille vaurioita.

Lasten kanssa unet on monesti vähissä, tervekin vanhempi uupuu välillä, unen puutteen ja muiden syiden takia. Lapsiperhe-elämä ei ole sinua varten, mikäli unesta ei voi tinkiä.

Vierailija
14/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Masentuneen, pelokkaan, epävarman, ahdistuneen, hyvin miellyttämisenhaluisen, mutta vahvan.

Vierailija
15/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Konflikteja välttelevä, eli yritän aina sovitella riitatilanteita ja saada ne ratkeamaan vaikka ottamalla syyn omille niskoilleni, kunhan ei tule isompaa sotaa. Olen nykyään aika etääntynyt vanhemmistani ja muistakin sukulaisista. En kestä yhtään sitä, että joku yrittää puuttua mun asioihin.

Oletko minä...

Vierailija
16/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
17/17 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena olin masentunut, nyt ihan jees. Vahan kafkamainen maailmankuva tosin, aina vahan huolissani siita etta minua voidaan syyttaa ihan mista tahansa koska tahansa. Ihmissuhteista en juuri perusta, ihmisten odotukset ja vaatimukset ovat niin omituisia. Lievallekin huomiohakuisuudelle olen taysin allerginen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi kolme