Eikö teitä muita naurata nuo Nordic Business Forumiin osallistuvat yritysasiakkaat, jotka maksavat tuhansia joidenkin George Clooneyn tapaisten esiintymisestä?
Kommentit (47)
Ei ne niitä itse maksa, työnantaja maksaa.
Onhan Georgella ollut tuottoisa tequilabisnes, jonka tosin taisi jo myydä pois. Haluaisin kuulla tästä lisää, mutta en kyllä suostuisi maksamaan tonneja siitä ilosta.
Huvitti se Obaman käynti kertomaan meille, että Suomessa ollaan onnellisia ja pelataan hyvää kiekkoa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä vallankin kun niillä ei ole mitään muuta sanottavaa kuin muutama ulkoa opeteltu fraasi. Eivät osaa puhua oikeastaan mitään
Et selvästikään ole koskaan ollut missään tuollaisessa tilaisuudessa. Tuolla ei puhu mikään Juhani Tamminen.
Vierailija kirjoitti:
Onko George Clooneylla tuhansien eurojen arvoista asiaa, riippumatta siitä kuka maksaa lipun?
Vierailija kirjoitti:
Onhan Georgella ollut tuottoisa tequilabisnes, jonka tosin taisi jo myydä pois. Haluaisin kuulla tästä lisää, mutta en kyllä suostuisi maksamaan tonneja siitä ilosta.
Polkaisi tyhjästä Cindy Crawfordin miehen kanssa tequila-bisneksen käyntiin ja myi firman muutaman vuoden kuluttua miljardeilla. Kyllä Clooney brändäämisestä jotain tietää.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä 3700€ 10s ihanan gloonin kanssa, ihmisen kohtuullisen iso kuukausipalkka, ihan kaikkineen.
Maailma on niin perseestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko George Clooneylla tuhansien eurojen arvoista asiaa, riippumatta siitä kuka maksaa lipun?
Ei varmaan sulle mutta jollekin markkinointi-ihmiselle todennäköisesti on.
Mikä idea noissa tapahtumissa on?
Sinähän ne maksat kun tuijotat mainoksia ja huomenna lampaana ryntäät ostamaan kaikkea mitä sinulle tyrkytetään
Ei sille skeidalle mitään voi, mutta se myy.
Joukko pomojani oli siellä tänään. Varmasti naurattaa, kun viina virtaa työaikana firman kortilla. Vain sinä otat asian vakavasti.
Vierailija kirjoitti:
Huvitti se Obaman käynti kertomaan meille, että Suomessa ollaan onnellisia ja pelataan hyvää kiekkoa.
Luuletko oikeasti, ettei hän sanonut muuta kuin sen mitä sinä tv-uutisissa näit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Selvästikin lipun ostaneiden mielestä hänellä on jotain, mistä he haluavat maksaa. Asiaa tai ulkonäköä, tai lahjakas vaimo tai mitä nyt he arvossa pitävätkään. Näin markkinatalous juuri toimii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan sulle mutta jollekin markkinointi-ihmiselle todennäköisesti on.
Nordic Business Forum on bisnes enemmän kuin vakavasti otettava.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä 3700€ 10s ihanan gloonin kanssa, ihmisen kohtuullisen iso kuukausipalkka, ihan kaikkineen.
Maailma on niin perseestä.
10s?
Vierailija kirjoitti:
Joukko pomojani oli siellä tänään. Varmasti naurattaa, kun viina virtaa työaikana firman kortilla. Vain sinä otat asian vakavasti.
Harmi ettet sinä ollut kalliin pääsylipun arvoinen.
Kyllä vallankin kun niillä ei ole mitään muuta sanottavaa kuin muutama ulkoa opeteltu fraasi. Eivät osaa puhua oikeastaan mitään