Kohta on taas se aika kun näemme toppahousujuntteja katukuvassa.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
En tarvi toppapukuja. Villakangaspitkisten alla kalsarit ja villakangasulsteri, jossa on välivuori eli vatiini. Kun on - 10 ja enemmän käytän turkkia.
Villakangashousut + kalsarit ovat tukalan kuumat sisällä. Mieluummin käytän pakkasella sisävaatteiden päällä toppahousuja, jotka voi riisua sisätiloissa.
Vierailija kirjoitti:
Minulla on toppahousujen lisäksi pipo, toppatakki ja jalassa Kuomat. Kärsi!
Minäpä ajattelin yhdistää tänä vuonna toppahousuihin myös henkselit!
Kun tulee yli -40, niin mulla on lammasvillavuoriset töppöset, villasukat, toppahousut, angoralapaset lammasvillavuorattujen nahkarukkasten sisällä, nilkkamittainen turkki ja turkishattu korvaläpillä.
Ei ole kylmä, jos pukeutuu oikein.
Mulla on musta pitkä untuvatakki ja mustat toppahousut, on ihan saman näköiset kuin vaikka leveät mustat puvunhousut eli on kyllä tyylikkäät.
Mulle ois ihan sama vaikka ois minkätyyliset toppahousut kunhan saa pitää niitä! Suomen oloissa ei ilman selviä. Mä kuljen pyörällä tai kävellen ympäri vuoden ja nyt oon melkein viikon palellut kun en tajunnu pukea toppahousuja. Tänään vihdoin hoksasin laittaa, ai että oli ihanan lämmin olo ulkoillessa ja oli mukavaa olla liikkeessä hyvillä kamppeilla :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on toppahousujen lisäksi pipo, toppatakki ja jalassa Kuomat. Kärsi!
Minäpä ajattelin yhdistää tänä vuonna toppahousuihin myös henkselit!
KUOMAT maailman parhaat pakkaskengät.
T. Juntti toppahousumies
Ap varmaan ajattelee mitä norsu hänestä ajattelee..🤪
Khyyl.. palkat niskassa...