Kohta on taas se aika kun näemme toppahousujuntteja katukuvassa.
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa mun 18v tyttö ymmärtää oikean talvipukeutumisen. Kulkee töihin toppahousuissa, toppatakissa, paksussa kaulahuivissa, kunnon talvikengissä, pipossa ja rukkasissa. Neuloo itse villasukkansa. Eikä välitä tippaakaan siitä, onko se junttia.
No jos nyt toppatakki ja toppahousut ja rukkaset jne, niin mitä se pukee sitten, kun on -20 ?
Ei tietenkään nyt, kun ei ole vielä talvi, mutta sitten kun alkaa talvi eli tarvitaan niitä toppahousuja. Viittasin aloituksessa mainittuun eli "kohta taas se aika..."
Kun oliskin vaan se -20, mutta kun voi olla hyvinkin -30. Siinä on pakko pukea vaatetta päälle tai kuolee.
Vierailija kirjoitti:
Toppahaalarit saisi tulla taas muotiin. Muistan kun minulla oli vielä joskus 12-vuotiaanakin haalarit ja muillakin oli ja ne oli niin mukavat ja lämpimät pakkasella!
Minun mies osti tammikuussa toppahaalarit, kun oli työmatkalla Kanadassa. Ne on oikeasti aivan tajuttoman hienot. Ne tulee muotiin taas. Mieheltä kysyttiin pitkin talvea kun oltiin kävelemässä, että mistä olet ostanut noi. Tota kysymystä oikeasti kuultiin vähän väliä. En muista sitä merkkiä, mutta se ei ole Canada Goose vaan se on just se toinen yhtä suosittu kanadalainen merkki.
Olipa taas keltaisen nesteen kyllästämä aloitus.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minusta on junttimaisempaa kävellä nilkat paljaana 20 asteen pakkasessa.
Tämä! 😁
Pitäiskin hommata toppahousut! Epäilen tosin, ettei kunnollisia enää löydä mistään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jopa mun 18v tyttö ymmärtää oikean talvipukeutumisen. Kulkee töihin toppahousuissa, toppatakissa, paksussa kaulahuivissa, kunnon talvikengissä, pipossa ja rukkasissa. Neuloo itse villasukkansa. Eikä välitä tippaakaan siitä, onko se junttia.
No jos nyt toppatakki ja toppahousut ja rukkaset jne, niin mitä se pukee sitten, kun on -20 ?
Mä en oo koskaan tajunnu sitä logiikkaa että syksyllä pitää mahdollisimman pitkään palella kevyessä takissa ettei sitten talvella palele. Ei mua ainakaan talvella palele, vaikka en syksylläkään halua palella. Yleensä siihen pakkaseen tottuu ihan siinä samassa toppatakissa kuin mitä syksylläkin pitää. Voi olla että tarvitsee yhden ylimääräisen pitkähihasen väliin...
Toppahousut on mielestäni lämpimämmät ja mukavammat kuin pitkikset housujen alla, kun sisällä ei ole kuitenkaan tarvetta pitää kaksia housuja. Vielä kun löytäisi tyylikkään toppahameen niin ei tarvitsisi sulloa mekonhelmaa toppahousuihin talvella baariin mentäessä!
En tarvi toppapukuja. Villakangaspitkisten alla kalsarit ja villakangasulsteri, jossa on välivuori eli vatiini. Kun on - 10 ja enemmän käytän turkkia.
Kittilässä ajattellaan ihan samalla tavalla.
Ei kun kohta on se aika kun näemme kovilla pakkasilla ulkona juntteja joilla on niin huono itsetunto, että mielummin paleltuvat kuin laittavat asianmukaiset vaatteet päälle eli toppahousut jalkaan. Miten voi joku aikuinen vielä noin paljon miettiä mitä muut ajattelevat että se ajaa osoittamaan typeryytensä paleltumalla?
Toppahousut istuu suomalaisille mainiosti. Harva kansakunta osaa pukeutua yhtä käytännöllisesti ja järkevästi kuin suomalaiset. Toppahousut ovat vaatteiden aatelia.
Vierailija kirjoitti:
Toppahousut istuu suomalaisille mainiosti. Harva kansakunta osaa pukeutua yhtä käytännöllisesti ja järkevästi kuin suomalaiset. Toppahousut ovat vaatteiden aatelia.
reps
Aloittaja ei ole kartalla. Toppahousujen ja takkien aika nimittäin alkoi jo. Minä ja vaimoni pukeudutaan lämpimästi ja sään mukaisesti. Me ollaan kunnon oikein juntteja, on pipot ja hanskatkin. Paksummat untuvatopat puetaan vasta kovemmilla pakkasilla.
Ap on fiini ja vilustuu vaan.
Päässä ei ole enää mitään mitä palelluttaa.😂
Vierailija kirjoitti:
Värjötteleminen on vaan niin vitun cool.
Takavuosikymmenillä eräs neito nailonsukissaan palellutti molemmat jalkansa kovalla pakkasella niin, että jalat jouduttiin amputoimaan polvien yläpuolelta. Tyttö tuli kouluun pyörätuolissa.
Eräs poika taas ajeli mopolla paljain päin. Pakkanen oli sen verran kova, että aivot paukahti jäähän. Hän kuoli tajuihinsa tulematta.
Kyllä nykynuoriso on paljon fiksumpaa. Lämpimät vaatteet kelpaa.
Paitsi Ap'lle.
Vierailija kirjoitti:
I Love Toppahousut.❤️
Ok, anteeksi ap.. otan opikseni! Ensi laskettelukerralla muistan laittaa sen minihameen päälle, varmaan hieno näky monojen kanssa :D