Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pelottavin kokemuksesi kun olet ollut yksin?

Vierailija
10.10.2019 |

Minulla se kun nukuin kuumuuden takia sohvalla ja havahduin siihen että ovi oli auki ja joku hahmo tuijotti minua tuulikaapista .. olin unohtanut lukita oven. No, hahmo paljastui känniseksi naapuriksi mutta pitkään meni että pystyin nauramaan tapahtuneelle. Mitä jos sieltä olisikin tullut joku psyko?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No aina välillä kuuluu kolahduksia tyyliin varmaan on murtovarkaita pihalla. Mutta luultavasti tuuli, naapureiden kissat (jotka kiipeävät vaikka katolle), linnut jne.

Jus kyllä mietin kun saunan ovi aukesi itsestään edessäni että mitähän...

Vierailija
2/50 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on kaynyt samat, paitsi etta kanninen naapuri ehti jo olohuoneeseen asti :D 

Pelottavin on kuitenkin se, kun olin yksin (siis oikeasti ainut ihminen asemalaiturilla) pikkuisella juna-asemalla iltapimealla ja joku narkkari/sekopaa tuli seisoskelemaan mun viereen, puhui itsekseen ja hoki kiukkuisesti etta "I will kill you". 

En oikein uskaltanut lahtea poiskaan, olisi varmaan kiinnittanyt huomiota liikkumiseeni. Olin vaan kuin en olisikaan. 

Olin aika iloinen kun juna sitten lopulta tuli. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eteiseen syttyi valo itsestään. Katkaisija oli äärimmäisen jäykkä, ja sitä piti painaa ihan täysillä, että kytkeytyi päälle tai pois, ja kun oli päällä tai poissa, niin todella sitten oli. Ei lemmikeitä, ei muita ihmisiä paikalla. Vieläkin karmii.

Vierailija
4/50 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin myöhään illalla leikkaamassa leipää kun joku kuiskasi korvaani "böö!" ja tarttui vyötärööni, vähällä oli ettei päädytty Alibi-lehteen... minä ja mieheni joka oli palannut reissusta päivää aikaisemmin ja päättänyt yllättää. Saakelin ninja. Pelästyi kyllä mies itsekin, kun oli saada leipäveitsestä!

Vierailija
5/50 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin ensiksi, että ei tule mieleen mitään joka olisi ollut yksin ollessa pelottavaa, mutta sitten muistin onnettomuuden, jossa mursin luuli. Olin todella tyytyväinen, kun selvisin yksin takaisin ihmisten ilmoille ja sain tuntemattomalta apua päästäkseni sairaalaan hoitoon.

Vierailija
6/50 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen asunut yksin vuosia, joten kaikenlaista on tapahtunut. Kerran meinasin tukehtua ruokaan, mutta sain sitten onneksi nielaistua.

Eniten vituttaa, kun käy jokin tapaturma, jonka takia täytyy lähteä päivystykseen. Siinä tulee vähän paniikki. Oli joskus mukavaa yrittää soittaa taksia ja lukita ovea pelkästään vasemmalla kädellä kun teloin oikean käteni niin pahasti. Yksin asumisen ihanuuksia tuollaiset hetket.

Vierailija
7/50 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istuin vessassa ja keittiöön syttyi valo, asuin yksin ja lemmikkinä oli vain pupu . Katkaisijaa sai painaa peukku kipeänä joten järkeen ei mene miten se muka syttyi itsekseen.

Vierailija
8/50 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulin mökkiviinojen jo loppuneen, mutta sitten muistinkin että yksi viinakassi olikin jäänyt autoon...!

M 45

Vierailija
9/50 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin vanhempieni "talonvahtina" kun he olivat ulkomailla. Vähän syrjäisemmässä paikassa omakotitalossa. Menin normaalisti nukkumaan ja yöllä 2 aikaan ulko-oven lasi rämähti rikki. Kuulin miesten puhetta. Onneksi tajusin laittaa radion täysille ja tuurilla siinä oli puhekanava päällä ja miehen puhetta. Tyypit häipyivät onneksi samantien. Tuossa olisi voinut käydä pahasti! Minulla ei ollut edes mitään puolustusvälinettä siinä käden ulottuvilla.

Vierailija
10/50 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Istuin vessassa ja keittiöön syttyi valo, asuin yksin ja lemmikkinä oli vain pupu . Katkaisijaa sai painaa peukku kipeänä joten järkeen ei mene miten se muka syttyi itsekseen.

No toi on paha. Mä olen huomannut vessassa vain että tunnistimella oleva ulkovalo palaa itsekseen.

T. Yksinhän minäkin

Vierailija
11/50 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksin hämärtyvässä talvi-illassa suojaamassa seuraavana päivänä esiteltävän huoneiston lattiaa. Mestari vielä korosti lähtiessään että muita tänne ei jää. Ensin mukavan rauhallista päivän paukkeen ja metelin jälkeen, mutta lopulta aivot tekivät tepposensa ja sieltä sun täältä alkoi kuulumaan askeleita, kolahduksia ja kahinaa. Oloa ei yhtään helpottanut se että viikkoa aikaisemmin samalle työmaalle murtauduttiin ja sotkettiin paikat/vietiin työkaluja.

Hyvänä puolena asiassa kai voisi pitää että tuli tehtyä henkilökohtainen nopeusennätys siinä suojien teippailussa.😁

12/50 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

2000-luvulla jäin lukkojen taakse yliopiston tiloihin yhtenä iltana. Olin mennyt kelloa katsomatta sulkemisajan jälkeen rakennukseen samalla ovenavauksella jonkun toisen kanssa (myöhemmin hoksasin, että hän oli ollut henkilökunnan ihminen, joka oli avannut oven kulkukortilla).

En siis tiennyt että koko paikka on jo lukittu. Tarkoituksenani oli käydä yhdellä laitoksella nopeasti ennen sulkemista. Ihmettelin miksi käytävillä on niin hiljaista.

Huomattuani, että laitoksen ovi on lukossa tajusin katsoa kelloa, ja lähdin nopeasti ulos, mutta en päässytkään enää kulkemaan samaa reittiä takaisin ulos! Yksi käytävän ovi oli lukittu myös toiseen suuntaan.

Säikähdin kauheasti ja tajusin, että saatan joutua olemaan siellä koko yön ja aamulla joudun selittämään, mitä siellä teen!

Onneksi vartija / vahtimestari oli ilmeisesti nähnyt minut joko lasioven takaa tai valvontakameran kautta, ja tuli päästämään minut ulos.

Vierailija
13/50 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin mökillä pitkän ja kapean niemen kärjessä kolmen ison mutta äärimmäisen kiltin koiran kanssa. Lähdin kesäyön hämärässä ulkohuoneeseen. Siinä istuessani huomasin huussin avoimesta ovesta, että koirat olivat jähmettyneet paikoilleen tuijottamaan metsään katoavaa tietä. Kun koirat alkoivat murista kuin yhdestä suusta, minulle tuli kiire. En tiennyt, pitäisikö jäädä piiloon vai juosta, mutta lopulta säntäsin koiralauman kanssa takaisin mökkiin. Aamulla ei näkynyt mitään merkkejä siitä, mitä metsässä oli ollut. Jäniksiä varmaan, mutta kukapa sen toisaalta tietää.

Vierailija
14/50 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pelkää olla yksin.

Ihmisten seurassa sen sijaan välillä karmii. Olen joutunut seuraamaan narsistipsykon toimintaa lähietäisyydeltä.

Tuohon verrattuna syyspimeä metsä tai mökillä yksinolo ei ole mitään.

Vierailija
15/50 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin myöhään illalla leikkaamassa leipää kun joku kuiskasi korvaani "böö!" ja tarttui vyötärööni, vähällä oli ettei päädytty Alibi-lehteen... minä ja mieheni joka oli palannut reissusta päivää aikaisemmin ja päättänyt yllättää. Saakelin ninja. Pelästyi kyllä mies itsekin, kun oli saada leipäveitsestä!

Toi on ihan kamalaa. Mun käly hiippaili meille ja pelästytti mut kun olin imuroimassa. Kyllä, löin kälyä imurinputkella päähän ja lujaa.

Vierailija
16/50 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yksin kotona pimeänä syysiltana, kun yläkerrasta kuului todella kova kolahdus - kuin jotakin raskasta olisi kaatunut tai tippunut siellä. Meni parikin hetkeä ennen kuin uskalsin mennä yläkertaan katsomaan, mikä siellä oli romahtanut. Ei mitään. Arvaukseni oli ja on edelleen, että peltikatto kolahti jotenkin epätavallisesti sään takia, ei mitään sen kummempaa, mutta olihan se todella pelottava kokemus yhtäkkiä yksinään, tyhjässä talossa. Kaiken lisäksi tietysti katselin juuri Youtubesta jotain mystisiä videoita.

Vierailija
17/50 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin teininä tullut koulusta kotiin, vanhemmat töissä ja sisarukset koulussa. Hetken päästä alkoi kuulua jotain kolinaa talon toisesta päästä (omakotitalomme ei ollut iso, mutta vähän erikoisen muotoinen). Sain melkein paskahalvauksen kun tajusin että nyt en kyllä kuvittele, vaan täällä oikeasti on joku. Otin keittiöstä jonkun ison veitsen ja lähdin hiippailemaan ulko-ovea kohti, samalla kuulostelleen kuuluuko vielä ääniä ja mistä. Yhtäkkiä sitten isäni käveleekin vastaan saunatakki päällä, kirkaisin ennen kuin tajusin että se on isäni :D Isä olikin päässyt raksalta tavallista aiemmin ja oli ollut suihkussa. Mutta hitto vie niitä sydämentykytyksiä ja kauhun tunteita siinä tilanteessa kun luulin siellä olevan jonkun kirvesmurhaajan :D

Kerran aikuisena yksin asuessani pelästyin pahanpäiväisesti, kun ripustin verhoja tuolilla seisten, ja yhtäkkiä horjahdin. Nippa nappa pysyin pystyssä. Silloin kävi mielessä että tästä jos olisin siihen kivilattialle tipahtanut ja pääni lyönyt niin kuinkahan pitkään olisi mennyt ennen kuin joku alkaa kaipailemaan.

Vierailija
18/50 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Asuin  vielä yksin ja  katselin leffaa pitsaa mussuttaen, kun uppouduin leffan tapahtumiin niin että nielaisin purematta ja iso pitsamöykky tahmeine juustoineen jämähti kurkkuun . Onnistuin jotenkin iskemään selkäni   nojatuolin selkänojaan ja pala irtosi mutta hetken uskoin jo kuolevani.

- Tuijotin miehen ollessa yövuorossa  YuoTubesta videoita paranormaaleista ilmiöistä ja keittiössä kolahti, sydän kurkussa hiivin katsomaan ja uunin luukku oli auki !  Juoksin läppäri kainalossa ulos ja   äitini luokse (äiti asui viereisessä talossa). 

- Ajoin pyörällä kotiin myöhään yöllä ja  perässäni alkoi roikkua auto josta huudeltiin kaikenlaista tyyliin " Hei huo""a tuu kyytiin " ja välkyteltiin valoja. 

Vierailija
19/50 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ala-asteikäinen. Olin yleensä koulusta päöstyäni tovin yksin kotona, ennenkuin kukaan muu tuli kotiin. Olin vinttikerrokseen remontoidussa huoneessa, joka oli erotettu varsinaisesta ullakosta seinällä ja tuplaovella (sellainen vanhan talon pimeä ullakko, jossa näkyivät kattorakenteet ja eristepurut). Istuin siinä ja yhtäkkiä ovi vintille aukesi. Ihan hitaasti ja rauhallisesti mutta kuitenkin aukesi ihan kunnolla, ei vain raottunut. Ja toinenkin ovi oli auki että näin vintin pimeyteen. Jumankauta että säikähdin. Muistan vieläkin sen adrenaliiniryöpyn, kun tuntui että kuumaa vettä olisi syöksynyt verisuoniini ja selkä meni ihan kananlihalle. Syöksyin samantien alakertaan ja ulos koko talosta, enkä uskaltanut mennä sisään ennenkuin muita tuli kotiin. Onneksi oli kesä. Kukaan ei tietenkään pitänyt tätä minään, kun kerroin asiasta. Sanoivat vaan että ilmanpaine aukaisi ja puski oven auki ja joku oli unohtanut sen toisen oven auki.

Vierailija
20/50 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä