Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ostatko luksusta?

Vierailija
10.10.2019 |

Kuinka tärkeätä kodin viihtyvyys on sinulle? Sisustatko luksustuotteilla vai haetko H&M homesta? Mitä sinulle merkitsee persoonallinen koti?

Suomessa on nykyään sekä kallista, että halpaa tarjontaa, kuten Balmuir, Pentik, H&M home Indiska jne. Kuinka valmis olet laittamaan rahaa kodin sisustukseen?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta luksusta.  Kodin sisustaminen on minulle hyvin vähän merkityksellistä. 

Vierailija
2/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viinakset kaapissani ovat premium-laatuisia. Alkoholilasit sekä keittiövälineet samaten. Ruoassa panostan laatuun - kai se sekin on premiumia, vaikkei hanhenmaksaa olekaan...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En sisusta. Käytän rahani mielekkääseen tekemiseen, laadukkaisiin ja mieluiten kotimaisiin ruokatarvikkeisiin. Vaatteita ja kenkiä minulla on niin paljon, että voin elää loppuelämäni ostamatta yhtään vaatetta lisää.

Kaikista arvokkain asia on perheen kesken yhdessäolo siten, että jokainen on mieluiten henkisesti läsnä ja jokaisen mielipiteisiin suhtaudutaan asiallisesti.

Vierailija
4/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostan luksusta, mutten kodinsisustukseen. Minulle koti on vain asunto. Sen pitää olla siisti ja käytännöllinen, mutta mitään muuta funktiota en koe tärkeäksi, enkä varsinkaan halua satsata rahaa sen 'laittamiseen'. Kunhan sisustus on hyvälaatuista, kestävää ja riittävän hyvän näköistä, se riittää. En ostele muutenkaan kotiin mitään uutta, ainoastaan mitä tarvitsen.

Vierailija
5/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekä että. Jos näen jotain mitä ehdottomasti haluan voin siitä maksaa vähän enemmänkin. Makuni kuitenkin usein on ihan kohtuu hintainen.

Vierailija
6/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä ostan kohtuuhintaista... tyyliin just Pentikiltä. Joskus panostan kalliiseen jos oikein mielyttää. Tykkään sisustamisesta. Olen duunari jos palkkataso mietityttää.

Vierailija
7/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luxusruokaa ja -herkkuja joskus, mutta en muuta. Näistä mainitakseni; juustoja ja hilloja sekä Anthon Berg suklaata.

Vierailija
8/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osta luksusta. Minulle "luksus" on negatiivinen käsite, ja tuo mieleen lähinnä merkeillä brassailun. Kotini on minulle todella tärkeä paikka, ja esteetikkona haluan, että kotini on (omasta mielestäni) kaunis ja mukava. Omistan sekä Ikeaa että designia. Merkillä ei ole sinänsä mitään väliä, mutta tyylillä ja laadulla on - ja rahalla ei minusta voi ostaa tyyliä. 

Esimerkki. Sohvapöytää pähkäilin pitkään, kun en vaan löytänyt mieleistäni. Kävin varmaan kaikki mahdolliset kaupat ja verkkosivut läpi. Lopulta hankin aika kalliin design-pöydän, joka tuottaa minulle iloa joka päivä kauneudellaan. Sen sijaan en asiaa mietittyäni lopulta ostanut ihailemaani Poulsenin valaisinta, koska löysin toisen sopivan ja huomattavasti halvemman. N48

Vierailija
9/9 |
10.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ostaa luksusta, mutta en osta, koska silloin en saisi kartutettua säästöjä ja entisetkin säästöt olisivat menneet luksuksen hankkkmiseen. Kotimme on silti persoonallinen, ja meille on hankittu vain sellaisia tavaroita joista tykätään, ja jotka ovat käytännöllisiä ja käytössä mukavia. Joissakin asioissa ei laadusta tingitä, kuten ruoka, lentomatkat, petivaatteet, pyyhkeet, matot ja verhot.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän