Te, jotka syötte tai toimitte muuten suositusten vastaisesti
Miten pärjäätte esim.terveydenhuollon/koulun/neuvolan viranomaisten kanssa?
Kommentit (23)
Olen lapseton ihminen joten eipä kukaan elämäntapojani valvo. Jos terveydenhuollon palveluja käyttää (taitaa olla 20 vuotta kun olen käyttänyt) niin siellä toki suuri ylipaino voisi herättää kysymyksiä elämäntavoista, mutta sanoisin vaan että ovat oma asiani, en juttele niistä enkä halua ohjeita tai apua. Aikuinen saa onneksi elää miten huvittaa.
Hämmentävä ajatuskin, että joku ihan oikeasti noudattaa suosituksia. Minä olen lihava ja juon aivan liikaa. Eipä nuo terveydenhuollon ihmiset siitä mitään sano. Kaipa tällaisen keski-ikään ehtineen täti-ihmisen, jolla on akateeminen koulutus, oletetaan jotain harkintaa itsekin osaavan käyttää, kun on vielä hengissäkin.
Minä olen lopen kyllästynyt joka paikasta tyrkytettävää terveellinen se ja tämä-ohjeisiin, painonpudotusvinkkeihin, syö sitä älä tätä-ohjeisiin jne. Niillä on nykyään minuun aivan päinvastainen vaikutus.
Minä syön ja juon ja mitä haluan ja nautin elämästäni. En ole ihannemitoissa, mutta nukun hyvin ja liikun, kun liikuttaa. Minulla ei ole stressiä.
En asu Suomessa, joten en myöskään tule kuormittamaan Suomen terveydenhuoltoa, jos nämä elintapani aiheuttavat minulle sairauksia. Niitä odotellessa nautin elämästäni täysillä täällä auringon alla.