Mies osti mulle pupupaidan
Jossa se pupu syö isoa porkkanaa. Mies tietää minun olevan vegaani. Olemme vasta vähän aikaa n. 3kk tunteneet toisemme. Eikö tuo paita ole jonkinlaista pottuilua?
Mitä mieltä te olette?
Kommentit (23)
Ei minusta. Miten voisi olla, avaa vähän.
No eiko tuo just ole vegaanille hyva paita :D Sa olet niinku se pupu siina hei ;)
Sitten olisi pottuilua, jos pupu vetäis sisäfilettä.
Ymmärrän että joissain uskonnoissa ei saa kuvata jumalhahmoja, mutta en ole kuullut vegaaneilla olevan ongelmia eläinten kuvaamisessa.
Olet saanut kumppaniltasi lahjan! ole onnellinen.
Ja sitten vielä väitetään että vegaanit on tosikkoja jotka eivät ymmärrä huumoria. Hyvä AP että osoitat tuollaiset väitteet vääriksi.
treffit kirjoitti:
No eiko tuo just ole vegaanille hyva paita :D Sa olet niinku se pupu siina hei ;)
No niin sitä minäkin, aina saa kuulla v*ttuilua, että järsi vaan sitä isoa porkkaana.
Kerro miehellesi että kaneille ei saa antaa liikaa porkkanaa, koska niiden suolisto ei ole kehittynyt käsittelemään niin isoja määriä sokeria. Ehkä mies osaa seuraavalla kerralla ostaa paidan jossa pupu syö keskikokoista porkkanaa.
Ei todellakaan ole pottuilua. Mies on halunnut ilahduttaa sua söpöstelypaidalla. Ja jos on yhdistänyt mielessään tuon kuvan veganismiin, niin sehän vain tarkoittaa sitä, että hän hyväksyy veganismisi ja haluaa kannustaa sua asiassa josta tykkäät (vaikka ei itse välittäisi ollenkaan veganismista). Tuohan juuri on oikeaa tykkäämistä ja hyvää kohtelua. Itse ilahtuisin valtavasti.
Ja sitäpaitsi; miehillä ei ole tapana ostaa "pottuilulahjoja". Salamustasukkaiset naiset saattaisivat tehdä niin "kavereilleen".
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän että joissain uskonnoissa ei saa kuvata jumalhahmoja, mutta en ole kuullut vegaaneilla olevan ongelmia eläinten kuvaamisessa.
Päivän naurut. :D
Vierailija kirjoitti:
Mies pitää sinua jyrsijänä. :D
Kani ei ole jyrsijä, vaan se kuuluu jäniseläinten lahkoon.
Ehkä se porkkana edustaa miehen kikulia? (Olenko ainut joka ajattelee näin kaksmielisesti :D)
Musta toi on tosi söpöä. Tosin mä rakastan kaneja, joten mulla on kaikkea pupukamaa jo valmiiksi.
Osta sä sille kostoksi lehmäpaita jossa se syö heinää.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrän tuskasi, porkkana on falloksen symboli. Pitää sinua kullinpurijana.
Väität häntä sovinistiksi. Eipä tullut mieleenkään tuo. Mistä senkin tietää. :(
Kysy mistä mies osti sen, mä haluan samanlaisen. Tosin todennäköisintä on että koko aloitus oli provo eli tuollaista paitaa ei ole missään myynnissä.
jos olet vegaani, niin miksi vihaat jäniksiä