Halpoja opiskelijaruokia!
Kertokaa jotain halpoja ruokia ja samalla olisi kiva tietää paljonko jengillä menee viikossa ruokaan rahaa:)?
Kommentit (7)
Linssikeitto. Makaronilaatikko. Jauhelihakeitto jne. Perus safkaa. Annoksen hinta mitätön kun haet vielä ainekset S-Marketin häppäriltä -60% ja pakkaseen aina iso reservi. Ja tietenkin itse teet kaiken sanomattakin selvää
Vierailija kirjoitti:
Linssikeitto. Makaronilaatikko. Jauhelihakeitto jne. Perus safkaa. Annoksen hinta mitätön kun haet vielä ainekset S-Marketin häppäriltä -60% ja pakkaseen aina iso reservi. Ja tietenkin itse teet kaiken sanomattakin selvää
Miksi opiskelijan pitää syödä päiväysvanhaa ruokaa ja ostaa sitä vielä kaikki kylmälaitteet täyteen?
Eikö tuore ja hyvältä maistuva ruoka järkevän kokoisina annoksina kuitenkin olisi se edullisin vaihtoehto?
Nuudelikeitto (vihanneksia, nuudelia, kookosmaitoo).
Makaronilaatikko ihan perus, tai sitten jos siitäkin haluaa säästää, niin tee soijarouheeseen. Voit myös korvata lihasta vain osan rouheella. Loput pakkaseen.
Linssikeitto.
En ole itse ollut vuosiin köyhä opiskelija mutta rakastan s-kauppojen -60% tarjouksia. Ostan niitä aina pakastimen täyteen. :-)
Juureksia, perunaa ja kasviproteiineja. Kovin paljon halvemmalla ei voi syödä, jos ruuastaan maksaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi opiskelijan pitää syödä päiväysvanhaa ruokaa ja ostaa sitä vielä kaikki kylmälaitteet täyteen?
Eikö tuore ja hyvältä maistuva ruoka järkevän kokoisina annoksina kuitenkin olisi se edullisin vaihtoehto?
Millähän logiikalla normihintainen ruoka tulee halvemmaksi kuin ruoka -60 % alennuksella? Tiedoksesi, että minäkin ostan punalaputettuja ruokia aina kun niissä on jotakin sellaista, jota syön, ja maussa ei ole mitään vikaa.
Ruokajonoruoka on halpaa.