Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin toisen lapsen, mutta tiedän etten jaksaisi

Vierailija
09.10.2019 |

Pelkään että kadun vuosien päästä, että olin niin vässykkä etten edes yrittänyt. En vain millään jaksaisi hoitaa vauvaa. Eikä ikä anna odottaa. Anteeksi kermaperseongelma, mutta kiinnostaisi kuulla muiden tuntoja.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helppoa. Anna toisen vanhemman hoitaa.

Vierailija
2/6 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No älä tee. Itse tein kaksi ja jo toista odottaessa olin aivan kyllästynyt jo koko raskauteenkin.

Ole vahvempi kuin hormonit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No omaa tunnetta pitää kunnioittaa. Mulla on monta lasta, ei minkäänlaista tukiverkkoa, vastiva työ. Ja korn jaksavani hyvin, niin hyvin että vielä ehkä voisin tehdä yhden lapsen.

Mutta jollekin jaksaminen on tiukilla jo yhden kanssa, varsinkin jos erityislapsi.

Jos haluaisit lapset muttet halua hoitaa, niin entäpä tukiperheenä tai perhekummina olo?

Vierailija
4/6 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on sitten 18 vuoden kakku, että kannattaa harkita tarkkaan. Itse sain ensimmäisen ja viimeisen 28 vuotiaana. Odotan jo kuin kuuta nousevaa, että olisin 45 vuotta ja vapaudun tästä vankilasta.

Vierailija
5/6 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei ole mies.

Vierailija
6/6 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja ei ole mies.

Mutta kai tällä olemattomalla lapsella kuitenkin tulisi olemaan isä? Anna isän hoitaa. Käy itse leppoisasti töissä ja tule kotiin valmiiseen ruokapöytään, kun pyykit on pesty, talo siivottu, lapset ruokittu ja leikitetty. Eihän sinun tarvitse muuta kuin istua sohvalla, katsella uutisia ja pelata tietokonepelejä. Käyt aikaisin nukkumaan, annat miehen huolehtia yösyötöistä. Mikä ongelma? Miksi sinun pitäisi ottaa paineita lastenhoidosta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän viisi