Sisustusinhokkejasi?
Omat inhokit on mm.
-lasikuitutapetti
-kattoon upotetut spottivalot
-supermatalat sohvapöydät
-bukleematot
-sängyt ilman päätyjä
-epäsuoran valaistuksen puute, että ainoa valonlähde huoneessa on kirkas kattovalo
-taulut liian korkealla
-harmaa laminaatti (kaikki laminaatti yleensä)
Kommentit (73)
Edelleen ne typerät lauseet seinillä, home-kyltit missä vaan ja muu turha koristekrääsä.
Marimekkoa ja Vallilaa inhoavat yleensä ne, joilla ei ole varaa ostaa mitään noiden tuotteita.
Vierailija kirjoitti:
Marimekkoa ja Vallilaa inhoavat yleensä ne, joilla ei ole varaa ostaa mitään noiden tuotteita.
Pitää mun kohdalla paikkansa, mutta ei ole se vihaamisen syy. 😃
Alvar Aalto tyyppisiä ankeita "skandinaavisia" huonekaluja. Valkoisia muovisia lampunvarjostimia. Plafondeja, raanuja, kokolattiamattoja, räsymattoja. Lundian hyllyjä, mäntypuisia sänkyjä, keinutuoleja.
Muka huolimattomasti heitetyt torkkupeitot sohvalla!
Suomessa käytetään ihmeen vähän sängyn päätyjä. Huone näyttää jotenkin väliaikaiselta, ilman sitä päätyä.
Sohvat on ahdettu täyteen tyynyjä! Ei mahdu istumaankaan.
Vakoinen matto, jossa mustat vinoruudut.
Vierailija kirjoitti:
Miten määrittelet minut? Inhoan Vallilaa, mutta rakastan Marimekkoa ja minulla on sitä paljon.
Naapurit, joilla on iso telkkari ja ihan hieno sisustus, lisäksi "jostain kumman syystä" aina verhot auki ja valot päällä että kaikki näkevät varmasti heidän telkkarinsa. Minä asun yksin ihan identtisessä talossa, samankokoinen ja minulla on upea sisustus. En silti esittele sitä kaikelle kansalle.
Kukkakuosiset sohvat. YÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖK!
Kurttuiset pussilakanat näkyvissä, ällöttävimmät on paskanruskeaa pellavaa!
Vierailija kirjoitti:
Alvar Aalto tyyppisiä ankeita "skandinaavisia" huonekaluja. Valkoisia muovisia lampunvarjostimia. Plafondeja, raanuja, kokolattiamattoja, räsymattoja. Lundian hyllyjä, mäntypuisia sänkyjä, keinutuoleja.
Nyt on ihan pakko kysyä, että mistä tykkäät, kun tuo inhokkilista oli niin pitkä:)
Kuivaheinät maljakossa. Kummalliset mustat takorautaiset seinäkoristeet, vaikkapa auringonsäteet.
Tuulikellot ja kaikki helisevät killuttimet parvekkeella.
Live, love, laugh, sugar, bread -tarrat ympäri kämppää.
Harmaat lattiat. En ymmärrä, kuka sellaisen haluaa. Lisäksi laminaatit ja vinyylilattiat. Varsinkin tuo vinyylivillitys on uskomaton. Sellainen 70-luvun muovimattojen paluu.
Koko valkoisuus tai oikeastaan muutoinkin orjallinen yksi tai kaksi värisyyden vaaliminen. Tuollaisessa tilassa tulee kaikkea muuta kuin harmoninen olo.