Kuka siittää, jos oma mies ei pysty?
Jos vauvakuume on kova ja lapsi toiveissa, mutta pariskunnan omalla miehellä ei kovasti yleistyvän sperman heikkenemisen vuoksi ole siittiöitä tai ne ovat erittäin vähissä ja käyttökelvottomia, niin kuka hoitaa/hoitaisi teidän kohdalla siittämisen:
1. anonyymi spermanluovuttuja klinikan kautta
2. anonyymi spermanluovuttaja henkilökohtaisesti (mistä?)
3. miehen veli
4. miehen isä
5. miehen serkku
6. miehen muu sukulainen
7. miehen kaveri
8. puolituttu kaveri
9. naapurinmies
10. muu, kuka
Kommentit (24)
No joku palstamies tietenkin, tännehän ne aina fantasioi niitä siittämistarinoitaan. "Voin olla siittäjäsi, kuinka paljon maksaisit jos siittäisin sinut" jne
Varmaan anonyymi luovuttaja. Paitsi ettei mies varmaan suostuisi minkäänlaisiin luovutussiittiöihin.
Vierailija kirjoitti:
No joku palstamies tietenkin, tännehän ne aina fantasioi niitä siittämistarinoitaan. "Voin olla siittäjäsi, kuinka paljon maksaisit jos siittäisin sinut" jne
Samaa tulon sanomaan. Tuolta seksiosiosta löytyy vapaaehtoisia jonoksi asti, tulee halvemmaksi kun klinikka.
Hyi helv... Vaihtoehtona miehen sukulaiset.
"Sun pappas on oikeesti sun iskä, piti pan na sitä kun isin sii ttiöt et jaksanu perille asti"
Minulla on tutkitusti hyvä sperma ja voin siittää jos olet ulkoisesti sen näköinen että saan kullin pystyyn.
Mielelläni siittäisin, mutta Suomen lainsäädäntö on sellainen, että miehen voi aina pistää juridiseen vastuuseen lapsesta vaikka mitä paperilla sovittaisiin osapuolten kesken. Jopa toisen siittämää voi joutua elättämään, ihan pöyristyttävää.
Kaljakorista varmaan joku tuttava suostuis avustaan.
Vierailija kirjoitti:
Mielelläni siittäisin, mutta Suomen lainsäädäntö on sellainen, että miehen voi aina pistää juridiseen vastuuseen lapsesta vaikka mitä paperilla sovittaisiin osapuolten kesken. Jopa toisen siittämää voi joutua elättämään, ihan pöyristyttävää.
Eiks avioon syntyvät mee automaattisesti aviomiehen nimiin ja maksettaviksi vaikka alulle panija olis kuka vaan? Niihän sitä on kautta aikojen tehty he he.
Mulla meni taas yks lasti tänään wc-paperiin, näköjään olisin voinut käyttää nesteen paremminkin.
Oma isä on tyttären paras siittäjä for ever!!
Anonyymi. Geenien vuoksi voisin harkita miehen veljeä, mutta vain jos se olisi miehelle ok ja tapahtuisi muumimukilla.
sinne vaan siemenet itämään kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiks avioon syntyvät mee automaattisesti aviomiehen nimiin ja maksettaviksi vaikka alulle panija olis kuka vaan? Niihän sitä on kautta aikojen tehty he he.
Kyllä aviomies pääsee maksuvelvollisuudesta kunhan tajuaa riittävän nopeasti, että lapsi ei ole oma. Parin vuoden päästä on jo helposti liian myöhäistä päästä vastuusta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla meni taas yks lasti tänään wc-paperiin, näköjään olisin voinut käyttää nesteen paremminkin.
Minulta taas lensi lastit omaan kurkkuun.
Kannattaa hieman venytellä.
10.
Voinet tarjota itseäsi anonyymisti minulle. Haluan auttaa!
Jaan siis sinulle paljon vastuuta.
en minä ainakaan, vaikka kuinka etunimellä huutaa.
Jos mies haluaa sukunsa jatkuvan, niin lähin soveltuva on tällöin miehen veli. Tällöin lapsikin muistuttaisi eniten miestä.
Jos ajatellaan, että sperman luovuttajaksi otettaisiin miehen veli, serkku, kaveri tai muu läheinen, pitääkö mielestänne lapselle ja luovuttajan puolisolle kertoa totuus? Ihan teoreettinen kysymys, ei ole tällaista tilannetta käsillä.
10. Pyhähenki.
Maria