Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kilpirauhasen vajaatoiminta

Vierailija
09.10.2019 |

Olen 17 -vuotias tyttö. Minulla on todettu kilpirauhasen vajaatoimintaa varmaan kaks vuotta sitte. Ja käyn siis 3kk väleim verikokeissa. No olin lääkärin vastaanotolla ja lääkäri tunnusteli kaulani ja sanoi kaiken olevan hyvin sitten hän kysyi onko minulla aina tollane käheä ääni sanoin silloin hänelle ettei ole oon nyt vaa flunssa. En tiedä miks sanoi noin ehk en vaa hoksanu sanoa, että kyllä mulla on aina välillä käheä ääni. Niin menin 7.10 terveyskeskuksen ja sanoin mitä kävi. Silloin hoitaja laitto viestiä omalle lääkärille ja sanoi että se vastaa sitten 8.10 ja että voin sitten 8.10 päivän jälkeen tulla ja kysyä mitä lääkäri sanoi. Niin tänään menin ja lääkäri oli laittanu mulle lähetteen ultraääni tutkimuksen. Mua pelottaa ihan sairaasti enkä pysty keskittymään mihinkään kokoajan on mielessä " varmasti mul on syöpä" ja tollasta negatiivista. Mut en pysty vaa unohtaa ja olla mietimättä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että asiaa selvitellään. Syöpä, jos sellainen sattuisi olemaan, ei tarkoita kuolemaa. Kilpirauhanen poistetaan ja syöt levotyroksiinia purkista lopun elämääsi.

Vierailija
2/10 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oii harmi. Toivotaan ettei mitään löydy 😊

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä että asiaa selvitellään. Syöpä, jos sellainen sattuisi olemaan, ei tarkoita kuolemaa. Kilpirauhanen poistetaan ja syöt levotyroksiinia purkista lopun elämääsi.

Toivon, että mitään ei löydy. Ku en halu keskeyttää lukiota.

Ja kiitos sinulle tuesta☺😊

Vierailija
4/10 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä jos se ultraääni liittyy vain siihen kilpirauhasen vajaatoimintaan? Ehkä lääkäri haluaa kuvata onko kilpirauhanen kutistunut vajaatoiminnan takia, tai jotain.

Vierailija
5/10 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entä jos se ultraääni liittyy vain siihen kilpirauhasen vajaatoimintaan? Ehkä lääkäri haluaa kuvata onko kilpirauhanen kutistunut vajaatoiminnan takia, tai jotain.

Toivon niin paljon, että tuo olisi syy siihen, mutta se äänen käheäys vähä huolestuttaa.

Vierailija
6/10 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä kilpirauhasenliikatoimintaa ollut ja ääni usein käheä :( . Ultra on tehty ei mitään poikkeavaa ollut.

Vierailija
7/10 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä vain ajattelee aina pahinta. Harvoin nuorelle ihmiselle tulee syöpää.

Vierailija
8/10 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oi harmi. Toivottavasti saat hoidettua.

Toivon et multakaan ei löydy mitään ku toi asia huolestuttaa tosi paljo

Vierailija
9/10 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sitä vain ajattelee aina pahinta. Harvoin nuorelle ihmiselle tulee syöpää.

Toivottavasti ei oo syöpä. Ja onhan se aika varsinaista nuorilla toivon vaa etten oo niistä harvoista

Vierailija
10/10 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsellä kilpirauhasenliikatoimintaa ollut ja ääni usein käheä :( . Ultra on tehty ei mitään poikkeavaa ollut.

Oi harmi toivottavasti saat hoidettua.

Toivon vaa et multakaan ei löydy mitään.