Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Taas tuli mies töistä ja pahoitti mun mielen
Kommentit (7)
Ei tällanen aloitus käy. Selitä miksi.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Jaa no mun mies ei oo vielä tullut edes töistä, ruoka oisi valmiina ja toinen muksuistakin kaverillaan. Eli sulla on hyvin, mies edes kotona😂 mitä se teki?
Tilanne on melko huono kun mielsi pahoitat pelkästään siitä, kun mies tulee töistä kotiin
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Se kiukuttelee aina kun joutuu yrittäjänä tekemään 12 tunnin työpäiviä. Purkaa väsymystään ja pahaa oloa minuun.
Alue: Aihe vapaa
No höh!