Lue keskustelun säännöt.
Voi komeat poliisit sentään.
09.10.2019 |
Niin on vaikea tutustua teihin. Vaikka olen ihan lainkuuliainen ihminen. Kaukaa ihailen.
Kommentit (2)
En tiedä. Mutta hyvin olen käyttäytynyt joka tapauksessa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tekeekö pamppua mieli. ;)