Mihin muuttaa Tampereella, jos...
ei ole tärkeää asua keskustassa, vaan haluaa päinvastoin luonnonrauhaa ja lenkkipolkuja koiran kanssa kuljettavaksi? Yltääkö joukkoliikenne jokapuolelle Tamperetta?
Kommentit (11)
Hervanta! Mahtavat bussiyhteydet, kohta ratikka ja luonto lähellä
Vuores. Aivan ihana paikka asua luonnon keskellä, ja julkinen liikenne toimii suht hyvin.
Mä annan ääneni Tesomalle. Paljon lenkkipolkuja,uimaranta, uima-ja jäähalli. Mielestäni omaa turhan huonon maineen, vuokrat halpoja, busseja menee keskustaan n. 10min välein, matka kestää n. 20min.
Vierailija kirjoitti:
Onko Hervanta huonon maineensa veroinen alue vai onko puheet siitä pelkkää legendaa? :D
Hervannassa vallitsee nykyisin viidakon laki. Koiraksi AP:llä on toivottavasti taistelukoira koska pienet rodut kivitetään Hervannassa tulokkaiden toimesta.
Vierailija kirjoitti:
Leinola, Holvasti, Vehmainen alue on todella rauhallista. Kivoja metsäpolkuja ja kyllä sieltä ihan hyvin bussitkin kulkee.
Tampereella on hyvä julkinen liikenne, joten melkeinpä aivan sama minnepäin muutat. Ennemmin katsoisin ja välttelisin huonoja kaupunginosia.
Vierailija kirjoitti:
Lentävänniemi. Asuin itse tuolla ja lenkkipolkuja oli hyvin, bussiyhteydet toimii eikä Lielahtikaan ole kaukana. Keskustaan pääsi bussilla n. 10 min.
Aika kultaa muistoja, kyllä se on 20-30min nykyään. Ratikkakin sinne kuitenkin joskus vielä rakentuu.
Lakalaiva. En tiedä hittojakaan koko alueesta, mutta olisi vekkulia asua noin pöljän nimisellä alueella. Riittää niitä toki Tampereella muitakin, kuten Multisilta. 😂😂😂
Kommentteihin alapeukuttelevat voisivat perustella, mistä syystä alapeukkua esim. Vuoreksen ja Lentävänniemen kohdalla?
Lentävänniemi. Asuin itse tuolla ja lenkkipolkuja oli hyvin, bussiyhteydet toimii eikä Lielahtikaan ole kaukana. Keskustaan pääsi bussilla n. 10 min.