Nyt se pikkujoulukeskustelu taas alkoi, tuletko, mikset tule
jne. En tykkää olla isossa joukossa juhlimassa. Koen oloni vaivaantuneeksi ja stressaan pukeutumisesta ja ulkonäöstä. Koen myös, että pikkujouluissa miehet katsoo naisia arvostellen. En aio mennä.
Kommentit (6)
Tarpeeksi iso työnantaja ja pikkujouluihin ilmoittautuminen sähköisellä lomakkeella. Ei liian henkilökohtaista kasvokkain ilmoittautumispakkoa eikä työkaverien tsekattavissa.
Minusta eivät usko, että aion tällä kertaa mennä pikkujouluun. Ihan syystä, sillä yleensä aina perun kuitenkin vähän ennen. Tämä on viimeinen kerta, kun olen työpaikassa pikkujoulun aikaan, joten melkoisen varma olen, että todellakin menen.
En ole huomannut että miehet kattoo arvostellen, mutta meillä kaikki tuttuja miehiä. Riippuu firmasta.
En jaksa mennä, kun meillä pikkujoulus aina typeriä leikkejä.
Sehän on se homman suola, että siellä katsellaan puolin ja toisin ehkä vähän silläkin silmällä. Sitten ehtii taas koko vuoden mököttää perushommissa.
Ai. Mä lähetin yhden sähköpostin jossa sanoin etten pääse kun on muuta menoa. Vastaus että harmi kun et pääse, mutta älä peru sitä menoa pikkujoulujen takia.
Olisin kyllä oikeasti halunnut mennä, mutta tosiaan on reissu varattuna samaan ajankohtaan.