Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttaako mikään muu kuin kirurgin veitsi silmäpusseihin?

Vierailija
09.10.2019 |

Olen niin kyllästynyt. Näyttäisin oikein kivalta ilman näitä jättisilmäpusseja.

Ne kulkevat suvussa.

En juo, polta, juhli enkä valvo. Ihmiset huomauttelevat niistä ja luulevat, etten nuku tms.

Saako niitä millään pienemmiksi?

Ei ole varaa plastiikkakirurgiin.

Onko kokemuksia jostain tyyliin plasma pen tms? Voiteet ei tee mitään. Muutaman satasen voisin epätoivossa käyttää jos saisin avun, tonneja en. Olen keski-ikäinen.

Kommentit (47)

Vierailija
41/47 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräpukamavoide???

Vierailija
42/47 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Peräpukamavoide???

Ei, vaan oikea ravinto.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/47 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä laaseri

Vierailija
44/47 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sama ravintojankkaaja tunkeutuu joka keskusteluun. Hänet tunnistaa siitä, että hän vain vihjailee, että oikea ravinto auttaa, mutta ei koskaan suostu kertomaan, että mikä tämä ihmeitä tekevä ravinto on. Keskusteluja seuraamalla olen huomannut, että hän tarkoittaa vhh:n ja rasvan sekä suolan käytön lisäämisen pelastavan maailman jopa ilmastonnuutokselta ja ihmiset kaikista heitä ikinä riivanneista ongelmista. 

Sinä se jaksat vinkua toisten viesteistä :D:D

Vierailija
45/47 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskon että ruualla on tekemistä silmpussien kanssa. Normaalipäivinä en syö iltapalaa mutta matkoilla ruokailen usein myöhään ja aamuksi saan mustat, syvät renkaat silmien alle. Tämä vaikka nukkuisin hyvin. Matkalla otetut valokuvat ovat kamalia...

Vierailija
46/47 |
16.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo sama ravintojankkaaja tunkeutuu joka keskusteluun. Hänet tunnistaa siitä, että hän vain vihjailee, että oikea ravinto auttaa, mutta ei koskaan suostu kertomaan, että mikä tämä ihmeitä tekevä ravinto on. Keskusteluja seuraamalla olen huomannut, että hän tarkoittaa vhh:n ja rasvan sekä suolan käytön lisäämisen pelastavan maailman jopa ilmastonnuutokselta ja ihmiset kaikista heitä ikinä riivanneista ongelmista. 

Sinä se jaksat vinkua toisten viesteistä :D:D

Ja tämä vinkuja vielä lisää omia harhojaan muiden viesteihin.

Vierailija
47/47 |
18.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetti. Kyllä, meillä on kaikilla ollut hirvittävät silmäpussit jo lapsena. Nyt iän myötä kun iho veltostuu, ne ovat vielä paljon kauheammat. Itkemisen jälkeen ne ovat parikin päivää normaalia pahemmat. Lähiomaisen kuoleman jälkeen toiseen silmäpussiin muodostui lisäsilmäpussi.

Ravinto, liikunta ja uni ovat kunnossa. En käytä alkoholia enkä juhli. Prosessoituja ruokia ei varmasti ollut edes olemassa, kun olin lapsi.

Siksi olisi kiinnostanut, saako silmäpussien ihoa kutistettua / kiinteytettyä jollain käsittelyllä.

Ilmeisesti ei. Täytynee kysellä alaluomileikkausta osamaksulla. Se menee ensi kesään, koska ei ole varaa ottaa töistä palkatonta vapaata.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi viisi kaksi