Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa rattaiden värivalinnan kanssa!

01.06.2006 |

Käydään paljon ulkona, kuralta ei voida välttyä. Vaikea valita rattaiden väriä, apua kaivataan! =) Mielipiteitä?

Joku 2006-VUODEN värivaihtoehdoista tarttis valita...Tässä olisi linkki Lastentarvikkeen sivuille:

http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=484&vali…

Ei parempaa tekemistä mullakaan näin sateisena päivänä ;)

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kaikissa ei löydy värin vuotta. Kura on kuivuttuaan vaaleaa ja näkyy todella hyvin mustissa ja tummansinisissä kankaissa (kuten meillä...). Jos nyt saisin valita ottaisin jonkun beessin kuten chardonnay tai sport tekk.

Vierailija
2/7 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

odottelen juuri sen värisiä scoottereita jotta tulisivat maahan = ) ovat loppuun myyty jokapuolella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelin tuota, kun harmaassa ei varmaan lika niin hyvin näy ja olisi vähän erikoisempi väri, pirteä.

http://www.lastentarvike.fi/images/Tuotekuvat/Large/Emm_Cerox_SfRed.gif

Vierailija
4/7 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kannattaa ostaa beiget tai harmaat. Tummissa väreissä tosiaan näkyy kanssa hyvin lika, niin kuin myös ihan vaaleissakin. Eli harmaa ja beige olisivat ehkä kaikkein kiitollisimmat minun mielestäni.

Vierailija
5/7 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut jo 4 lapsella käytössä rattaat joiden pohjaväri on tummanharmaa. Sit piristyksenä on viininpunaista. Ovat olleet käytössä yli 5 vuotta nyt putkaan. ja vieläkin kankaat ovat hyvännäköiset. Muutaman kerran olen pessyt istuinosat ja jalkapeitteen mut kuomua en koskaan. Tosi hyvä väri valinta kyllä. Tuo soft red vastaa aika hyvin meidän rattaiden väriä. harmaat kohdat ovat vain vähän tummemmat meillä.

Vierailija
6/7 |
01.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis putkeen käytössä ei putkaan. Ja ne ovat yhdistelmä vaunut. Eli vauva-ajasta taaperoikään käytössä...

Vierailija
7/7 |
02.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli noista varmaankin Chardonnayn. Hassua muuten, tuolla Lastentarvikkeen sivuilla väri Champagne on muka vuoden 2005, mutta Emmaljungan sivuilla se olisi edelleenkin Ceroxin värinä?? Sen itse valitsisin, jos vain saisin...