Perhe ei halua lähteä joululomalla ulkomaille
Mitä ihmettä sitä täällä suomessa kwksisitekemistä?
Kommentit (11)
Vierailija kirjoitti:
Meillä minä en halunnut lähteä jouluksi etelään, perhe olisi kyllä halunnut. Varasin taas Lapista mökin ja kaikki innostuivat siitä tosi paljon. Tulee paljon halvemmaksikin ja reissusta tulee takuulla upea toisin kuin olisi ehkä siellä Madeiralla tullut.
Mä olisin halunnut sellaisen iglu majoituksen vuorokaudeksi tai kahdeksi mutta ne oli kaikki varattu joulun aikaan. Ap
Tarvitseeko erityisesti tehdä mitään?
Vierailija kirjoitti:
Olisi se kiva kotoa lähteä johonkin.
No hyvä, ettei halua. Älkää lentäkö muutkaan.
Mä kun olen aina kotona niin olisi lomalla kiva johonkin mennä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miehen rahoilla haluaisit lähteä. Mene tienaamaan itse matkustusrahasi, niin sitten voit lähteä ihan yksinkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, miehen rahoilla haluaisit lähteä. Mene tienaamaan itse matkustusrahasi, niin sitten voit lähteä ihan yksinkin.
Ei tässä rahasta ole kyse.
Ei kai siinä juuri muita vaihtoehtoja ole kuin Lappi tai koti. Tehkää äänestys.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai siinä juuri muita vaihtoehtoja ole kuin Lappi tai koti. Tehkää äänestys.
Ajattelin jos esim vähäksi aikaa kylpylään ja sitten jotain muuta.
Monille jouluperinteet ovat tärkeitä. En itsekään innostu ajatuksesta, että yhtäkkiä olisikin ihan erilainen joulu. Nykyään tosin olen vähän avoimempi sille kuin nuorena.
Lapsuudenperheeni suunnitteli kerran 90-luvulla, että menisimme jouluksi johonkin Välimeren maahan. Vastustin sitä, koska varsinkin nuorena aina rakastin joulua, ja halusin joulua vietettävän aina samalla tavalla. Minusta joulunviettotavassamme ei ollut mitään vikaa, vaan päinvastoin paljon hyvää, joten en halunnut siihen muutosta. Emme menneet silloin emmekä ole koskaan viettäneet joulua ulkomailla.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Meillä minä en halunnut lähteä jouluksi etelään, perhe olisi kyllä halunnut. Varasin taas Lapista mökin ja kaikki innostuivat siitä tosi paljon. Tulee paljon halvemmaksikin ja reissusta tulee takuulla upea toisin kuin olisi ehkä siellä Madeiralla tullut.