Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin miestä ostamaan kondomeja...

Vierailija
09.10.2019 |

Ei ollut kuulemma muistanut niitä. :/
Laitoin varta vasten viestin että ostaisi jos haluaa jotain saada ja antaa mutta ei ollut ostanut vaikka kävi kaupassa.
Turhauttaa kun olen 20v huolehtinut ehkäisystä, nyt kierukan vaihto edessä koska kuukautiset alkoivat eli ehkäisyteho on hiipunut. Mies sai suihinoton muutama pv sitten ja minä jäin ilman.. Olisin myös halunnut jotain mutta hän laittoi nukkumaan heti sen jälkeen. Tämän päivän aikana laittelin vihjailevia viestejä ja pyysin hakemaan näitä välineitä. Mitä tästä pitäisi ymmärtää? Kyllä tajuan sen, ettei kortsun kanssa oo niin kiva touhuilla mutta kai se lyhyt aika kuiten menee että edes joku saisi jotain?
Ja mies laittoi illalla tyytyväisenä nukkumaan taas, kun minä kärvistelin ilman seksiä.
Mulla on alkanut kyllä ottaa päähän että se on miehen halu joka tätä suhdetta sanelee. Jos häntä ei haluta niin minä en saa. Tälläisessä tilanteessa jos häntä haluttaa niin hän saa ainakin suuseksiä, mulle ei sitte mitään edes jälkikäteen. Suuseksiäkin on minulle tyyliin kerran puolessa vuodessa, hänelle muutaman kerran viikossa. Alkanut kyllä tuntua pahalta. Nuorempana en tajunnut tätä mutta nyt kun itsevarmuutta ja seksi- intoa tullut lisää niin mitäpä vois päätellä tästä muutakuin että mies edellä ja mulle jämät.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota suihin ellet saa suuseksiä ensin, simple as what?

Vierailija
2/8 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi otat suihin? Palvelu tauolle kunnes mies vaihtaa asennetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh hää. Siinähän kituutat.

Vierailija
4/8 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näinhän sitä halukkaammalle osapuolelle aina lopulta käy, toinen hokaa että seksiä on käytännössä tarjolla aina kun hän haluaa ja silloin on varaa myös valita mitä kaikkea itse haluaa seksiin sisällyttää, koska se halukkaampi on lähes kaikkeen valmis vain seksiä saadakseen.

Aina voit yrittää pitää puutteessa, mutta luultavasti häviät kisan. Eli käytännössä joudut suhteenne loppuun asti kärsimään asetelmasta, ellet sitten uhkaile erolla (silläkin vaikutukset on hetkellisiä). Lopulta et voi kuin yrittää puhua asiasta, niin että hän oikeasti ymmärtää miltä sinusta tuntuu.

Aika moni mies on ihan vastaavassa asemassa kuin sinä.

Vierailija
5/8 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane paljaalla

Vierailija
6/8 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun mä pyysin miestäni tuomaan kondomeja vähän vastaavasta syystä, niin hän vastasi että onhan mulla niitä jo tuolla kaapissa. Oli, avattu paketti, jota en ollut koskaan nähnytkään...

Vierailija
7/8 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavan kerran vaadit ensin suuhoitoa itsellesi tai sormet sisään orgasmiin asti. Sitten vasta oma suu auki ;)

Onhan toi tilanne nyt vähän epäreilua... miehesi on vähän tyhmä? :o

Vierailija
8/8 |
09.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

et sitten ole kuullut 69 asennosta? vanhako olet? nieletkö?

odottaako ukkosi että olet kiimoissasi ja panee sinua ja lopuksi saat niellä lastin taas? vai annatko b-rappua vaihteeksi minne laukasee mällit pihan perälle?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän neljä