Mikä on suosikki lomakohteesi
jonne palaat aina vaan uudestaan ja miksi se on suosikkisi?
Itse palaan aina jonnekin päin Italiaa tai Portugalia.
Kommentit (27)
En ole vielä löytänyt paikkaa jossa tekisi mieli käydä useasti. Reilu 30 maassa olen matkaillut, jokaisessa maanosassa. Toivoisin toisaalta löytäväni vielä jonain päivänä oman paratiisini jonne voisi vaikka eläkeläisenä muuttaa..
Omia suosikkeja: New York, Ranskan ja Italian Riviera sekä Rooma. Lisäksi Itävallassa Tirolin alue.
Teneriffa, Puerto de la Crutz. Kaksitoista kertaa "kotikaupungissa". Paras hotelli Bahia Principal.
Eteläkoreaan ja Japaniin tuli mentyä uudelleen heti seuraavana vuonna. Eka kerta kun oli euroopan ulkopuolella ja tuon jälkeen ei paljoan eurooppa enää kiinnostanut.
Vielä uudestaan. kirjoitti:
Teneriffa, Puerto de la Crutz. Kaksitoista kertaa "kotikaupungissa". Paras hotelli Bahia Principal.
Mikset osaa kirjoittaa "kotikaupunkisi" nimeä oikein? Oletko aivan ääliö?
Vierailija kirjoitti:
Ja se hotellikin taitaa olla Bahia Principe ellen ihan vaarin muista :D
Kaakkois-Marokko, koko berber-alue.
Pattaya. On niin paljon tekemistä sivistyneelle herrasmiehelle. Museoita, oopperaa, sun muuta sellaista korkeakulttuurista juttua. 😉
Tampere lähiympäristöineen on riittänyt minulle kymmenien vuosien ajan.
Norja. Olen käynyt siellä ensimmäisen kerran reilusti yli kolmekymmentä vuotta sitten ja aina vaan sinne tekee mieli uudelleen.
Berliiniin on jäänyt myös pieni pala sydäntä ja Moselinlaaksoon.
Vierailija kirjoitti:
Mites menee?
Arabiemiraatit on myös suosikkini ainakin talvella.
Madeiran Funchal. Sinne on päästävä vähintään joka toinen vuosi.
Euroopan kaupunkilomille Saksasta löytyy aina hyviä paikkoja.
USAn luotokohteet myös vertaansa vailla.
Mutta, jos tarkoitetaan yhtä ainoaa paikkaa johon haluaa aina palata, ei ole. Mieluummin tutustun uusiin paikkoihin.
Lontoo. Viimeksi olin viime viikolla.
Rakastuin siihen jo lapsena, en osaa tarkemmin selittää.