Saako työtä tehdä vain rahasta?
Olen vaihtamassa työpaikkaa ja syy on vain ja ainoastaan se, että haluan enemmän palkkaa. Tämä tuntuu olevan hirveä tenttaamisen paikka haastatteluissa, olenko sitten sitoutunut jos vai rahan takia vaihdan.
Kommentit (6)
Vierailija kirjoitti:
No oletko muka?
Olen niin kauan kun minusta pidetään huolta työpaikalla. Eli lähinnä maksetaan enemmän kuin muualla.
Ap
Idiootti miksi sanot sen työhaastattelussa?? Kirjoittamattomat säännöt: 1) Älä ikinä kerro nykyistä palkkaasi työhaastattelussa 2) äläkä myöskään kerro että saat nykyisessä työssäsi mielestäsi liian vähän palkkaa!
Työhaastattelija saa heti aiheen miettiä. Miksi tälle henkilölle ei ole haluttu maksaa enempää?
No, minä teen vain ja ainoastaan rahasta mutta enhän sitä pomolle sano.
Keksi jonkin hyvä syy, miksi haluat sinne töihin.
"aina ollut halu auttaa ihmisia"
"pidän numeroiden kanssa pelaamisesta"
"haluan työskennellä ihmisten parissa"
Vierailija kirjoitti:
Idiootti miksi sanot sen työhaastattelussa?? Kirjoittamattomat säännöt: 1) Älä ikinä kerro nykyistä palkkaasi työhaastattelussa 2) äläkä myöskään kerro että saat nykyisessä työssäsi mielestäsi liian vähän palkkaa!
Työhaastattelija saa heti aiheen miettiä. Miksi tälle henkilölle ei ole haluttu maksaa enempää?
Niin tai sitten ollaan listapalkoilla. Aika paljon firmoja jotka maksaa kaikille TESin eikä senttiäkään enempää.
Tekeekö joku kaheli muka töitä muusta kuin rahasta?