Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-anoppi

Vierailija
08.10.2019 |

Niinkin voi käydä, että ex-anoppi on se, joka kärsii avioerosta eniten. Siis erosin hänen pojastaan pari vuotta sitten. Ero oli paras mahdollinen ratkaisu koko perheelle, paitsi anopille.
Olen aina pitänyt hänestä ja meillä oli lämpimät välit.
Vähän appi ja anoppi kuitenkin tiesivät elämästämme, kävivät harvoin, mutta pidin yhteyttä ja vierailin lasten kanssa mummolassa.
Appivanhemmille tuli täytenä yllätyksenä se, että heidän poikansa ei huolehtinut ollenkaan perheestä, kodista tai vaimostaan.
Jouduin yksin vastaamaan tuosta kaikesta.
Eron jälkeen anoppi kääntyi täysin minua vastaan.
Hän mustamaalaa minua kaikille ihmisille, jopa lapsillenikin.
Hän kertoo omaa tarinaansa meidän elämästä, vaikka ei tiedä siitä mitään. Hän lähettelee minulle viestejä, joissa sättii ja mollaa minua. Kun kerroin, etten voinut jäädä avioliittoon, missä henkeäni uhattiin monta kertaa, anoppi sanoi, että olin sen itse omalla käytöksellä aiheuttanut.
Onko kunnianloukkaus tai rikos, jos hän levittelee valheita ja myös tosiasioita elämästämme muille ihmisille. Ne haittaavat todella paljon elämääni. Ex anoppi väittää, etten huolehdi lapsista, en anna ruokaa heille, enkä vaateta kunnolla. Että minulla olisi myös toinen mies, jonka vuoksi hänen poikansa jätti minut.
Mikä ei pidä myöskään paikkaansa.
Ex anoppi soittelee ihmisille ja kertoo näitä valheita myös kaupassa ja kylillä.
Hän jättää kuitenkin aina mainitsematta, että ex mieheni löysi uuden naisen parin viikon sisällä siitä, kun oli muuttanut pois yhteisestä kodistamme.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mites kunnianloukkaua ja yksityiselämää loukkaava tiedon levittäminen? Sano ensin anopille kerran että nyt saa loppua tämä parjaaminen. Mielummin vaikka viestinä puhelimeen. Katso miten käy.

Vierailija
2/4 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietenkin. Kerää todisteita ja tee rikosilmoitus.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katkaise napanuora niin ettet kuuntele etkä näe koko ihmistä enään. Ei sukulaisissa ole mikään pakko roikkua kiinni.

Vierailija
4/4 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katkaise napanuora niin ettet kuuntele etkä näe koko ihmistä enään. Ei sukulaisissa ole mikään pakko roikkua kiinni.

Miten tuo auttaa siihen että anoppi kulkee herjaamassa aapeetä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän