Suosittele sohvaperunalle sopivaa päivittäistä jumppasovellusta kännykkään!
Joku missä olisi päivittäinen lihas- tms. treeni ihan vaan kotosalla jumppamatolla. Varttikin päivässä riittäis näin aluksi. Äppi voisi olla hyvä keino päästä alkuun ja pitää rutiinia yllä.
Kommentit (6)
30 day challenge nimellä löytyy muutamia. Eri ohjelmia eri lihasryhmille, esim, ylävartalo ja peppu. Treeni aloitetaan muutamasta toistosta per liike, toistokerrat lisääntyvät päivittäin pikkuhiljaa.
Sori että olen realisti, mutta mikään äppi ei tule saamaan sua sohvalta ylös. Kotona löhöäjä ei ala yksinään jumpata, vaikka olisi sata äppiä. Lähde ulos, ohjattuun liikuntaan, jonne sun pitää mennä säännöllisesti, ja missä sua vähän potkitaan p-seelle.
Youtubessa on paljon jumppavideoita ilmaiseksi, sieltä vaan etsimään!
Vierailija kirjoitti:
Sori että olen realisti, mutta mikään äppi ei tule saamaan sua sohvalta ylös. Kotona löhöäjä ei ala yksinään jumpata, vaikka olisi sata äppiä. Lähde ulos, ohjattuun liikuntaan, jonne sun pitää mennä säännöllisesti, ja missä sua vähän potkitaan p-seelle.
Äppi auttaa, jos on motivaatiota.
Vierailija kirjoitti:
Täysin samaa mieltä. Ylös, ulos ja lenkille, ei siihen kännykkää tarvita vaan verkkarit ja lenkkikengät riittää. Sen urheilemisen voi aloittaa vaikka puolen tunnin tai tunnin kävelylenkillä lähimaastossa ja opettelee tekemään myös kauppareissut kävellen ja pyöräilen.
up!