Panostatko oikeasti parisuhteeseen ja pyrit olemaan seksikäs myös arkena?
Vai oletko naisia joota asia ei kiinnosta ja suhde väljähtyy nopeasti ja ero taas kohta edessä
Kommentit (37)
En ole koskaan pyrkinyt seksikkyyteen, joten siihen en ole panostanut. Vientiä oli silti aina nuorempana (ennen nykyistä, ensimmäistä ja ainoaa) avioliittoani.
Voin kertoa, että mikään pyrkimys mihinkään suuntaan ei auta, jos ihmiset eivät sovi toisilleen. Et ole välttämättä seksikäs ja haluttava väärän kumppanin mielestä, vaikka pukeutuisit miten.
Hoikkana yritän pysyä ja meikkaan aina jonnekin lähtiessäni. Kotona käytän kotivaatteita samoin kuin mieskin. Seksikkäitä alusasuja on ja niitä käytän silloin tällöin. Pikkulapsiarki vie ajan parisuhteesta, mutta yhteistä aikaa otetaan kun lapset ovat nukkumassa.
Ei kai sitä muuta tarvi. Ihan perusjuttuja, kysellään miten päivä mennyt yms. Halataan ja pussataan. Arvostetaan toista puolin ja toisin. Näillä menty jo kymmenen vuotta.
En ole erityisesti panostanut seksikkyyteen koskaan. Olen ollut 30 vuotta naimisissa. Ilmeisesti olen hyvä tällaisena. Puoliso ainakin miellyttää minua edelleen, hänen kanssaan haluan olla niin kauan kuin henki pihisee.
Riippuu mitä sillä seksikkyydellä nyt sitten tarkoitetaan? Pakkelia pintaan ja hepeniä päälle ja niissä sitten hipsitään perus arki-iltanakin kotona.
En panosta seksikkyyteen vaan seksiin.
Kolme kertaa viimeisen vuorokauden aikana, vuosia yhdessä 20.
Helppoa pysyä seksikkäänä, kun ottaa vaan kaikki vaatteet pois. Mies ei välitä mistään seksikkäistä hepenistä vaan alastomuudesta ja puhtaudesta.
Meidän huushollissa ainakaan jokapäiväisellä meikkaamisella saavuteta yhtään mitään, ukko on sitä tyyppiä jonka mielestä "luonnonkaunis" (eli ei meikkiä) on paljon parempi vaihtoehto. Ei sillä, itse en kyllä tunne itseäni kauhean hehkeäksi ilman meikkiä, vaikken vuosiin ole sitäkään mitenkään erityisemmin käyttänyt.
Vaatteillakaan en oikein pääse keikistelemään, yleisin kotiasu taitaa olla paita ja alusvaatteet.
Seksikyyteen panostamnen ei ole vain vaatteet ja meikkaaminen, vaikka rumissa vaatteissa kauniskin nainen menettää osan viehättävyydestään
Kyllä, esim. pari päivää sitten menin munasillani ruokapöytään
Vierailija kirjoitti:
En panosta seksikkyyteen. Parisuhteesen kyllä.
Suhteessa 23 vuotta ja väljähtymistä odottelen edelleen...
30 vuoden suhteessa ei enää kannata panostaa seksikkyyteen, kun näin pitkään on pärjätty muilla avuilla.
En ole koskaan pyrkinyt olemaan seksikäs vaan ollut oma itseni ja sellaisena jatkan myös parisuhteessa.. usein miehet kuitenkin alkaa jossain vaiheessa vaatia, että pitäisikin vetää stringiä jalkaan ja punaa huuleen, missä vaiheessa minä suuntaan kohti ovea. Jos en kelpaa sellaisena kuin olen niin heippa.
Toki panostan myös arkena siihen, että pyrin olemaan seksikäs. Mies ei tykkää tästä yhtään, hänen mielestään seksikkyyteni menee töissä ihan hukkaan tai ainakin väärille ihmisille. Olen töissä miesvaltaisessa työpaikassa, minusta tämä on vain kivaa ja jos parisuhdekin tästä piristyy, niin miksipä ei.
Naiset panostaa kaikkensa irtoseksi-alfoihin ja siksi olettaa, että parisuhde-betat panostavat heihin.
Miten ei taas yllättänyt yhtään, ettei ap ole osoittanut kysymystä molemmille sukupuolille...
Panostan vain siinä tapauksessa, että mieskin panostaa itseensä.