Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen hyvin varma etta haluaisit mieheni

Teknovaimo
08.10.2019 |

Koulutettu (DI)
Hyvin ansaitseva (yli 250k € vuodessa)
Romanttinen (muistaa vuosipaivat, antaa takin kylmana iltana ym.)
Asumme omistusasunnossa kaliforniassa
Tykkaa lapsista
Hyva isa (lahettaa minut hierontaan jotta saa vieda lapset puistoon keskenaan)
Hyva sangyssa, isommanpuoleinen penis
Kiva hoikahko vartalo, juoksee harrastuksekseen

Mita muuta haluaisit?

Kommentit (58)

Vierailija
1/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin että hän on bottom.

Vierailija
2/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin, että hän pysyy kunnollisena puolisona sinulle ja isänä lapsilleen. Töissäänkään ei tarttisi sössiä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi. Pidän paljon enemmän naisista.

Vierailija
4/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ladyboss-trollilla tänään uusi yritys.

Vierailija
5/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En haluaisi, minulle merkitsee moni muukin asia miehessä, kuin tulot tai iso. Mies ei myöskään ole mikään näyttelyesine mielestäni, jolla pitää pystyä leuhkimaan.

Vierailija
6/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli samanlainen mies. Tosin TkT ja juoksun sijaan harrasti kuntosalia ja isommanpuoleisen peniksen sijaan oli suuri penis. Erottiin, kun mies halusi, että muutamme Kaliforniaan ja että minä jään kotiäidiksi ja edustusrouvaksi. Kiitos siis tarjouksesta, mutta en halua miestäsi enkä kuvailemaasi elämää.

Vierailija
7/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä, että hänellä ei olisi lapsia, eikä myöskään niitä haluaisi. En myöskään pidä romattisista miehistä. Lihaksiakin pitää löytyä.

Vierailija
8/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli samanlainen mies. Tosin TkT ja juoksun sijaan harrasti kuntosalia ja isommanpuoleisen peniksen sijaan oli suuri penis. Erottiin, kun mies halusi, että muutamme Kaliforniaan ja että minä jään kotiäidiksi ja edustusrouvaksi. Kiitos siis tarjouksesta, mutta en halua miestäsi enkä kuvailemaasi elämää.

Kuntosali kuullostaa paremmalta.

Vierailija
9/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua asua kaliforniassa. En halua käydä hierojalla. Arvostan enemmän miestä, joka hieroo itse. Isomman puoleinen penis, eli ei ilmeisest iso kuten miehelläni.

Se mies jonka haluaisin on huomattavasti parempi tuloinen kuin sun mies ja kroppa kuin kreikalaisella jumalalla. Ei mikään juoksija kuikelo ollenkaa.

Silmätkin kuin samettia.

Vierailija
10/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa mukavalta. Itse en haluaisi asua Kaliforniassa tosin. Olen jo juurtunut tänne Suomeen. Siellä varmaan sulaisin kuin kynttilä. Kirkkaan punainen kynttilä.

Yleensä tykkään enemmän naisista, mutta kyllä tuollainenkin saattaisi kelvata paremman puutteessa. Näin insinööriopiskelijana tuosta olisi muutenkin hyötyä.

Ehkäpä voisin ottaa teidät molemmat. Sunkin on pakko olla hieno pakkaus. ;) Tehän olette jo kiva valmis paketti sitä paitsi. Sinne Kaliforniaan en kyllä lähde.

Vierailija
11/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, hän ei ole se, joka on mielessäni.

Vierailija
12/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää seksistä, en lapsista, en rahasta, enkä romantiikasta. Raha syö kaiken luovuuden ja mielikuvituksen.

Vierailija
13/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiitos.

Nuo vuosipäivien muistamiset ja kiva isä jutut nyt ei ole mitään ihmeellistä mikä pitäisi erikseen mainita vaan ihan perusedellytyksiä parisuhteelle.

Kaliforniaan en muuttaisi.

Vierailija
14/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä insinööreistä. Aikoinani kahta dippainssiä tapailin ja huonoksi totesin. Tulojen suhteen minulle on tärkeämpää keskittyä omiin tuloihini kuin miehen, koska minulle on tärkeää, että parisuhteessa jaetaan menot 50/50 ja sen jälkeen minulle jää ihan omaa rahaa riittävästi. Puolisoni muistaa vuosipäivät ja on romanttinen, tuo pieniä lahjoja ja yllättää. Lämpimään haluan tulevaisuudessa muuttaa, mutta en USA:han. Lapsista en pidä eikä niitä tule meillä koskaan olemaan. Puolisoni on hyvä sängyssä ja hänellä on mielettömän haluttava kroppa, sellainen jossa hartiat ovat luonnostaan selvästin lantiota leveämmät. En pidä hoikista miehistä.

Vierailija
15/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaisi kyllä! Ja Kalifornia, kuulostaa hyvältä =) Onnea Ap:lle, pakko myöntää että hiukan olen kateellinen <3

Vierailija
16/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkaa lapsista

Jaaaaaa hyi s aatana. Ei ikinä, en ottaisi miestä joka haluaa/tykkää/omistaa jo lapsia. 

Vierailija
17/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan p a s k a palkka Kalifornian hintatasolla. Los Angelesissa tai San Fransiscossa asuisitte ylösalaisin käännetyn ostoskärryn alla.

Ehkä kämppäätte jossain tuppukylän kaatopaikan vieressä? Tai pikkurouva tienaa toisen mokoman?

Muuten kyllä hyvä mies varmasti kaikin puolin.

Vierailija
18/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulle kelpaisi kyllä! Ja Kalifornia, kuulostaa hyvältä =) Onnea Ap:lle, pakko myöntää että hiukan olen kateellinen <3

T. Ap

Vierailija
19/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän isä on parempi kuin teidän isä!

Vierailija
20/58 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se Amerikassa tienaa euroja? Eikö siellä pelata dollareilla? Ja ei, en usko että muunsit meille dollarit euroiksi. Amerikkalaiset rakastaa niin dollareitaan, että puhuvat vain niistä.

Mutta Porvoossa ne eurot kelpaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kahdeksan