limerenssi on oikeasti aika p*skaa
Mielelläni vapauttaisin tunteeni ja aikani johonkin hyödylliseen, tätä on jatkunut jo liian kauan. Mutta tämä kettu ei osaa sanoa pihlajanmarjoja happamiksi.
Kommentit (25)
Ihan hirveää. Mulla kesti kaksi vuotta, nyt laimenemassa.
Enkä edes olisi halunnut sitä miestä 😂
Vierailija kirjoitti:
♥️💋
Sulle kettuseni! T. Bunny😍
Mene sinä vaikka pataan. Olet kyllä aika paisti jos tosiaan olet se pupuseni jonka haluaisin unohtaa.
Vierailija kirjoitti:
Ihan hirveää. Mulla kesti kaksi vuotta, nyt laimenemassa.
Enkä edes olisi halunnut sitä miestä 😂
2 vuotta? Tällaiset amatöörit luulee tietävänsä jostain jotain.
Näin sitä on taas ilta haaveiltu vaikkei edes huvittaisi, ja hommia aika tavalla rästissä.
Kauniita unia, oman kullan kuvia 🦊🍇
Vahvistan. Itsellä kesti nelisen vuotta vielä siitä eteenpäin kun en enää nähnyt koko miestä. Se oli kyllä ihan hirveää mutta lopulta meni ohi.
2 vuotta tai 4 vuotta, hmp, itselläni kestänyt 25 vuotta.
Yli 20 vuotta kestänyt täälläkin. En pysty koskaan päästämään irti, koska tämä mies vain olisi ollut unelma.
Vierailija kirjoitti:
Yli 20 vuotta kestänyt täälläkin. En pysty koskaan päästämään irti, koska tämä mies vain olisi ollut unelma.
Itse tiedän etten pääse näistä ajatuksista eroon, mutta kyllä niiden kanssa oppii elämään. Kun pysähtyy miettimään niin järki sen kuitenkin sanoo että tyyppi on tavallinen ihminen. Ne ylimaalliset ominaisuudet mitä häneen omassa päässä liittyy, ovat suureksi osaksi ihan omaa kuvitelmaa. Jos juttu olisi joskus ihan oikeasti päässyt kokeilun asteelle, se olisi todennäköisesti lopahtanut melko alkuun. Limerenssiksi se kehittyi toisen saavuttamattomuuden takia. Tunnetasolla se klikki on aina, ei sitä pysty järjellä lopettamaan, mutta jos se meinaa vaikuttaa johonkin omaan toimintaan itsensä pystyy järkeilemään kuriin.
9
Ottaisin tämän miehen ihan sellaisena tavallisena junttina, joka hän luultavasti on. Sama komea ulkonäkö ja viehättävä persoona hänellä olisi silti.
10
Vierailija kirjoitti:
Ottaisin tämän miehen ihan sellaisena tavallisena junttina, joka hän luultavasti on. Sama komea ulkonäkö ja viehättävä persoona hänellä olisi silti.
10
Tätä kannattaa kysyä joltain, joka ajattelee hieman realistisemmin.
Mikä siinä brittiläisessä runoudessa nyt niin pännii?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse tiedän etten pääse näistä ajatuksista eroon, mutta kyllä niiden kanssa oppii elämään. Kun pysähtyy miettimään niin järki sen kuitenkin sanoo että tyyppi on tavallinen ihminen. Ne ylimaalliset ominaisuudet mitä häneen omassa päässä liittyy, ovat suureksi osaksi ihan omaa kuvitelmaa. Jos juttu olisi joskus ihan oikeasti päässyt kokeilun asteelle, se olisi todennäköisesti lopahtanut melko alkuun. Limerenssiksi se kehittyi toisen saavuttamattomuuden takia. Tunnetasolla se klikki on aina, ei sitä pysty järjellä lopettamaan, mutta jos se meinaa vaikuttaa johonkin omaan toimintaan itsensä pystyy järkeilemään kuriin.
9
Itse kun olen ystäviltäni hakenut apua he ovat aivan tyrmistyneitä, kun tämä kohteeni on kaikkien mielesä tyhmä, ruma ja ärsyttävä. Eikä riitä omakaan ymmärrykseni siitäkään että sopisimme yhteen äärimmäisen huonosti, jos sellainen virhe jotenkin pääsisi tapahtumaan. -ap
Tykkään omasta puoli-limerenssistäni. Ajattelen häntä tosi usein, mutta ei kyllä olisi mitään halua alkaa mihinkään todelliseen hänen kanssaan. Ei minun mielikuvat vastaa todellisuutta, tiedän sen oikein hyvin. Ja valitsen mielummin mielikuvat kuin todellisuuden, vaikka ei kyse edes ole valinnasta, sillä sitä todellisuutta ei olisi edes mahdollista valita.
Viimeistään viiden vuoden päästä häpeät itseäsi jos näet tämän keskustelun. Ja mitä nuo retardit "kettu :D" -kommentit ovat? Olettaen ettei kukaan ulkopuolinen tuollaisia tänne kirjoittaisi. Taidat olla aika sekaisin ja yrität lievittää oloasi jollain sisäpiiriläppien julkaisemisella, vaikka me emme ymmärrä niistä mitään, ainoastaan koetaan myötähäpeää.
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään viiden vuoden päästä häpeät itseäsi jos näet tämän keskustelun. Ja mitä nuo retardit "kettu :D" -kommentit ovat? Olettaen ettei kukaan ulkopuolinen tuollaisia tänne kirjoittaisi. Taidat olla aika sekaisin ja yrität lievittää oloasi jollain sisäpiiriläppien julkaisemisella, vaikka me emme ymmärrä niistä mitään, ainoastaan koetaan myötähäpeää.
Ei, kyllä niitä nimenomaan joku ulkopuolinen heittelee. Taitavat naureskella palstalla esiintyville hopeakettu-jutuille, ei liity sinänsä minuun.
Aika sekaisin tämän juttuni kanssa lyllä olen mutta en heitä mitään sisäpiiriläppää. -ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
♥️💋
Sulle kettuseni! T. Bunny😍Mene sinä vaikka pataan. Olet kyllä aika paisti jos tosiaan olet se pupuseni jonka haluaisin unohtaa.
Don` t! Et saa unohtaa mua Nick ! Plss! Kyllä me vielä ollaan yhes😍😍😘
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei, kyllä niitä nimenomaan joku ulkopuolinen heittelee. Taitavat naureskella palstalla esiintyville hopeakettu-jutuille, ei liity sinänsä minuun.
Aika sekaisin tämän juttuni kanssa lyllä olen mutta en heitä mitään sisäpiiriläppää. -ap
😂😉🤔✌️
♥️💋
Sulle kettuseni! T. Bunny😍