Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hermostuttaako puhelimen soittoääni teitä?

Andymccoys
07.10.2019 |

mulla pärähtää heti hermot kun puhelimen soittoääni soi, tulee heti sellainen hylkyreaktio, että voi hemmetti kukahan siellä taas soittaa jonkun ihan turhan puhelun jossa ei ole mitään asiaa , joudun ehkä kuuntelemaan toisen ihmisen juttuja taas ja mulla ei ole mitään asiaa kenellekään

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hermostuttaa. Siksi mulla ei juuri koskaan ole äänet päällä. Värinän huomaa myös helposti.

Vierailija
2/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa hermot kireällä kun puhelimen soittoäänikin hermostuttaa.

Mites muut elämän äänet?

Mites tv ja radio ja musiikki?

Ja ihmisten puhuminen?

Ette nähtävästi ole töissä, töissähän puhelimet soivat jatkuvasti, paikasta riippuen.

Ja aina voi sulkea puhelimen, avaa vain silloin kun itse pitää soittaa jonnekin.

Kun sulkee puhelimen se ei soi koskaan, eikä tarvitse hermoilla eikä ahdistua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hermostuttaa. Mulle tosin soittaa käytännössä yksi sukulainen muutaman kerran vuodessa, ja tiedän heti että on vailla rahaa. Ei kai pitäisi pitää lempparibiisiä soittoäänenä jottei sitä ala inhota :(

Vierailija
4/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu, en tykkää kun puhelin soi. Useimmiten siellä on joku myyjä tyrkyttämässä jotain. Jotenkin se ääni vaan häiritsee ja keskeyttää ikävästi. Harvemmin sitä jaksaa jorista jotain joutavia..

Vierailija
5/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ahdistaa se perinteinen "PRRRRR", joka on joillakin vanhoilla ihmisillä soittoäänenä. Tulee heti mieleen kiireinen toimisto ja stressi. Musiikilliset soittoäänet eivät ärsytä samalla tavalla.

Vierailija
6/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites muut elämän äänet?

Ja ihmisten puhuminen?

Ette nähtävästi ole töissä, töissähän puhelimet soivat jatkuvasti, paikasta riippuen.

Ja aina voi sulkea puhelimen, avaa vain silloin kun itse pitää soittaa jonnekin.

Mulla on töissäkin puhelin äänettömällä, värinä päällä. Inhoan puhumista, haluaisin hoitaa kaikki sähköpostitse, monestakin hyvästä syystä.

Vierailija
7/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus pari tuntia yksi frendi puhuu, pidän puhelinta pöydällä ja en jaksa kuunnella, usein se on ottanut pari kaljaa

sitten se lopettaa ja sanoo että "kiitos että kuuntelit nyt helpotti" (:

Vierailija
8/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalipummia jänskättää, tuleeko te-toimistosta puhelu.

Vierailija
9/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä jos se on se tididiidiitididiidiitididiidiidii

Vierailija
10/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mites muut elämän äänet?

Ja ihmisten puhuminen?

Mä kuuntelen musiikkia juuri nyt, ja tv on päällä 24/7.

En ole töissä, eikä muuten ärsytä ihmisten puhuminen jos sitä kuulisi, mutta kun se on aina tuo että mulle soitetaan vaan negatiivisissa asioissa. Siis ehkä syynä on se että saan puheluita vain sen 4 kertaa vuodessa, kun jollain on jotain valitettavaa, minulta vaaditaan rahaa tai tekemään jotain.

T.3

Vierailija
11/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse pidän aina äänettömällä kun kenelläkään ei ole ikinä niin kiireistä asiaa että pitäisi olla kokoajan tavoitettavissa. Lisäksi vihaan sitä kun puhelin alkaa soimaan niin oon aina ajatuksissani ja sit joka kerta säpsähdän kun säikähdän sitä pärinää.

Vierailija
12/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Aina tulee joku ihme paniikki ja pakokauhu kun puhelin soi, vaikka tiedän että mitään niin pelottavaa puhelua sieltä ei koskaan tule.

Exä oli aina ihan raivona että miksi puhelin on kokoajan päällä, no siksi. Selitin tämän asian mutta ei hän uskonut. Erosta vuosi ja edelleen pidän äänettömänä 24/7. En vaan halua kuulla kun puhelin soi.

Soitan kyllä takaisin jos jotain niin tärkeää on ollut ja jos tiedän että vaikka esim. lääkäri soittaa tiettyyn kellonaikaan jätän silloin puhelimen äänet päälle.

Vierailija
13/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän hermostuttaa, koska tämä asunto jossa asun on laitettu myyntiin. Soittaja voi siis olla välittäjä, joka on tulossa asunnonkatsojan kanssa. Pelottava ajatus, että koti lähtee alta! 😦

Vierailija
14/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hermostuttaa, kannattaa vaihtaa se soittoääni.

Vierailija
15/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites muut elämän äänet?

Ja ihmisten puhuminen?

En ole töissä, eikä muuten ärsytä ihmisten puhuminen jos sitä kuulisi, mutta kun se on aina tuo että mulle soitetaan vaan negatiivisissa asioissa. Siis ehkä syynä on se että saan puheluita vain sen 4 kertaa vuodessa, kun jollain on jotain valitettavaa, minulta vaaditaan rahaa tai tekemään jotain.

T.3

Olet jotenkin välttynyt puhelinmyyjiltä? Vai oletko laittanut kaikki kiellot ja estot?

Vierailija
16/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ja samoin herätysääni. Aina kun aamulla soi, rupeaa vtuttamaan niin hirveästi ja tekisi mieli heittää puhelin seinään.

Vierailija
17/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuo oman luurin ääni ole koskaan haitannut. Mutta jotkut tykkäävät jättää töissä avokonttorissa puhelimen pöydälleen, kun poistuvat vaikka kahville. Sitä luurin soimista minuutti tolkullista ei jaksa kuunnella. Edes kevyt kettuilu ei tunne menevän perille, vaan taas seuraavana päivänä se pirisee yksinään siinä pöydällä.

Vierailija
18/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä tuo oman luurin ääni ole koskaan haitannut. Mutta jotkut tykkäävät jättää töissä avokonttorissa puhelimen pöydälleen, kun poistuvat vaikka kahville. Sitä luurin soimista minuutti tolkullista ei jaksa kuunnella. Edes kevyt kettuilu ei tunne menevän perille, vaan taas seuraavana päivänä se pirisee yksinään siinä pöydällä.

Joo tuota en oikeasti käsitä. Ja ne äänet on vielä ihan perkeleen kovalla.

Vierailija
19/22 |
07.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos hermostuttaa, kannattaa vaihtaa se soittoääni.

Jep näinhän se kannattaa tehdä, tuohan on vähän kuin Pavlovin koira efekti ja jos vaihdetaan ärsykettä vaihtuu myös reaktio.

Vierailija
20/22 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mites muut elämän äänet?

Ja ihmisten puhuminen?

T.3

Olet jotenkin välttynyt puhelinmyyjiltä? Vai oletko laittanut kaikki kiellot ja estot?

Olen välttynyt jo vuosia, ja nykyään onkin prepaid.