"kun elämäni sivulehdet joskus loppuvat, tiedän, että olit yksi elämäni kauneimmista luvuista/sivuista", näin tuntee avioeroa hakeva henkilö!
Melkoisen erikoinen ja ei-sopiva aforismi tilanne huomioiden!
Erotaan ystävinä on typerin klisee mitä tiedän. Ero on tietysti harmittavaa, mutta miksi kaikkien pitää aìna lisätä tuo lausunto tiedotteisiinsa? Se ei tarkoita mitään eikä pidä paikkansa. Ystävät tapailevat ja viettävät aikaa yhdessä. Kuka tekisi niin exän kanssa? Outoa...
Kommentit (4)
Vierailija kirjoitti:
Minä tapailen exiäni, mutta ystävänä. Itseasiassa en oo kenenkään kanssa missään riidoissa.
Mutta se on vain yksipuolinen ystävyys, kun he odottavat seksiä... miksi naiset ovat niin sinisilmäisiä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä tapailen exiäni, mutta ystävänä. Itseasiassa en oo kenenkään kanssa missään riidoissa.
Mutta se on vain yksipuolinen ystävyys, kun he odottavat seksiä... miksi naiset ovat niin sinisilmäisiä?
Pahoittelut, olen mies. Löytyy kyllä seksisuhde sitä varten. Exät voin pitää ystävinä. Ei ne ihmisenä oo muuttunu vaikka joskus ollaanki erottu.
No en sanois että kaunein sivu. Tuskin silloin olisin eronnut.
Mutta eipä me juuri tapellakkaan, ihan kavereita tavallaan ollaan. Itse en ymmärrä sitä vuosikausien tappelua ja kiusantekoa vielä eron jälkeen, kertoo mielestäni siitä että kuviossa on jotain mielenterveysongelmia jommalla kummalla tai molemmilla, tai et ero ja asiat on jääny pahasti selvittämättä. Kun asiat on selvitetty, ei ole tarpeen jatkaa mitään vihanpitoa.