Ylen juttu avustetusta seksistä
Mitä ajatuksia?
Kommentit (25)
Siis miksi nämä ihmiset eivät voi käyttää jotain kauko-ohjattavia apuvälineitä. Ei seksi mikään ihmisoikeus ole, en ikinä suostuisi tuohon duuniin. Toivottavasti saavat todella hyvät rahat.
Toimin vammaisten avustajana, eikä koskaan ole tullut vastaan että pitäisi avustaa seksissä, enkä sitä tekisikään. Siihen tulisi olla eri henkilöt siihen hommaan. Ja liksa sen mukainen. Voisin kyllä helposti perstaa tuollaisen yrityksen joka myisi näitä avustusseksipalveluita vammaisille. Hintalappu työlä ei kuitenkaan olisi muutama hassu euro tunnissa, vaan paljon korkeampi. Lisäksi pitäisi olla asiakaskuntaa, sitä ei oman kokemukseni mukaan kovin paljoa ole, vaikka näitä ihmisiä revitäänkin aina jostain kohahduttamaan kansaa. Toisaalta voisihan sitä hommaa tehdä oman työn päälle.. Hmm.
"– Olen ajatellut sen niin, että jos olisin itse vammautunut ja tarvitsisin apua seksissä, niin kyllä mä sitä haluaisin ja varmaan vaatisin."
Sanoo avustaja.
Saahan sitä vaatia vaikka sokeana näkemään, mutta vaatimukseksi jää.
Onpas täällä ahdasmielistä porukkaa. Minä avustaisin seksissä kyllä. Miksipä en?
Ei olisi meikästä tuohon vaikka avarakatseisena oonkin itseäni pitänyt.