Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen sellainen ihminen joka ei siedä yhtään nälkää. Jos tulisi zombie-apokalypsi suurin ongelma ei olisi zompit vaan minun nälkäkiukkuni

Vierailija
07.10.2019 |

Päätä särkisi, mahaan sattuisi ja se pitäisi hirveää möykkää, olisin kärttyinen ja huutaisin koko ajan (mä oLEN RAUHALLINEN SAA""NA!) :D
Zombit söisivät minut tai joku selvityjätoveri posauttaisi kuulan päähäni, koska vatsani murina houkuttelisi viholliset paikalle tai olisin vain ärsyttävä.

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tavallaan ymmärrän teitä nälkävaivaisia täysin, siis että nälkää ei millään kestä. Minä olen tavallaan samanlainen. Paitsi että oireeni ovat aivan toisenlaiset.

Teidän oireet: päänsärky, muut kivut, ärtyneisyys, kiukku,...

Mun oireet: väsymys, heikotus, paleltaa, pyörryttää, en meinaa jaksaa edes pysyä pystyssä,...

Siis en todellakaan kiukustu nälässä koska en jaksa kiukustua, en jaksa tehdä mitään, nälässä vain passivoidun, yritän vain pysyä tajuissani. En tunne vatsassa nälkää melkein koskaan. Johtuu siitä että jo paljon ennen kuin nälkä tuntuu vatsassa mua alkaa heikottaa niin paljon että on pakko syödä. En syö nälkään - syön heikotukseen.

Mistä johtuu oireidemme erilaisuus? Voiko ongelmamme kuitenkin johtua samasta syystä eli verensokerista?

t. 30v mies, terve, normaalipainoinen, ei diabetesta, normaali verenpaine

Vierailija
42/44 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/44 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavallaan ymmärrän teitä nälkävaivaisia täysin, siis että nälkää ei millään kestä. Minä olen tavallaan samanlainen. Paitsi että oireeni ovat aivan toisenlaiset.

Teidän oireet: päänsärky, muut kivut, ärtyneisyys, kiukku,...

Mun oireet: väsymys, heikotus, paleltaa, pyörryttää, en meinaa jaksaa edes pysyä pystyssä,...

Siis en todellakaan kiukustu nälässä koska en jaksa kiukustua, en jaksa tehdä mitään, nälässä vain passivoidun, yritän vain pysyä tajuissani. En tunne vatsassa nälkää melkein koskaan. Johtuu siitä että jo paljon ennen kuin nälkä tuntuu vatsassa mua alkaa heikottaa niin paljon että on pakko syödä. En syö nälkään - syön heikotukseen.

Mistä johtuu oireidemme erilaisuus? Voiko ongelmamme kuitenkin johtua samasta syystä eli verensokerista?

t. 30v mies, terve, normaalipainoinen, ei diabetesta, normaali verenpaine

Olisi kyllä mielenkiintoista verrata esim. meidän verikokeita, hormoneja jne. Mulle kun ei tule kovassakaan nälässä kiukkua tai heikotusta. Maha vain murisee (ja sekin vain aikansa, jos en edelleenkään syö, se vain lopettaa). Heikotukseen tarvitsisin varmaan yli 24 tunnin täyden syömättömyyden, paastoan usein 18 tuntia huvikseni :D.

Vierailija
44/44 |
08.10.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

onko se zombi vai zombie?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kuusi